DELF scolaire

Els alumnes de segon de batxillerat, després d’haver estudiat francès durant cinc anys, han tingut la possibilitat de presentar-se al DELF, l’examen oficial de francès. Aquest examen, que avalua les quatre competències d’aprenentatge de la llengua estrangera (comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita), valida el nivell dels alumnes. Aquest any, la majoria dels alumnes es presenten al B1 però també alguns alumnes es presenten al B2.

El títol oficial del DELF, a més de validar el nivell dels alumnes, els permet obrir portes per al seu futur: es pot convalidar per crèdits a la universitat, els pot donar accés a una beca ERASMUS i, fins i tot, amb el B2 poden estudiar a les universitats franceses.

A més cal afegir que, en presentar-se a l’examen mentre cursen el batxillerat al Forat del Vent, els permet beneficiar-se d’una reducció de la tarifa normal, ja que la Generalitat de Catalunya té un conveni amb el CIEP (Centre International d’Études Pédagogiques).