Sembla que fos ahir quan entraven a l’institut amb les motxilles plenes de llibres i dubtes, però ja han passat quatre anys i han completat l’etapa!
Ahir va ser un acte on vam poder celebrar tot l’esforç esmerçat i l’orgull que sentien. Amb somriures i afecte es van acomiadar amb paraules d’agraïment cap a professors, famílies i amics. S’emporten bons records i anècdotes. I ho van acompanyar d’unes meravelloses actuacions musicals ben alegres.
Ara alguns d’ells ens deixen i d’altres ens retrobarem al setembre, però per a tots ells els desitgem molta sort en la pròxima etapa!

