Una mica de música per alegrar-nos el dia!

El professor de música, en Jordi Revert, estava treballant amb els alumnes de 2n d’ESO noves cançons durant l’inici del tercer trimestre. Com que, en les circumstàncies actuals, no ha pogut enregistrar el vídeo amb els alumnes ens ha fet arribar l’àudio d’una de les cançons que us deixem aquí per escoltar. La cancó versionada és Music de carrer de Txarango, tocada pels alumnes de 2n D d’ESO. Com sempre ens ha encantat!

A més a més, també us deixem un vídeo que ha editat en Jordi aquests dies de confinament per què tots nosaltres en podem gaudir.

En aquest vídeo ha versionat el tema de You & Me de la banda alemana MEUTE, que ha interpretat tot sol amb 7 trombons, així com també l’ha enregistrat i ha editat l’àudio i el vídeo ell mateix. Ens has sorprès Jordi amb totes les teves habilitats!