“Telerealidad”

A la matèria de cultura audiovisual, un grup d’alumnes de 2n de batxillerat ha dut a terme l’elaboració i creació d’un curtmetratge titulat «TELEREALIDAD», una paròdia de la ficció i dels programes televisius. Rodat, dirigit i editat pels alumnes, han utilitzat referents icònics del món del cinema com són Mary Poppins, Matrix i Retorn al futur amb una versió satírica molt encertada.

Moltes gràcies a tots i totes; aquest projecte ha estat la culminació perfecte per concloure aquests dos cursos de cultura audiovisual. Felicitacions per la feina ben feta!

Eva Ferrer