TEI (Tutoria Entre Iguals)

Durant aquest curs, tots els alumnes de 1r i 4t de l´ESO han participat en el projecte de convivència TEI on l’alumne de 4t tutoritza a l’alumne de 1r.

D’aquesta manera, l’Institut aposta per la bona acollida i integració dels alumnes de 1r i on els alumnes de 4t desenvolupen un paper molt important, responsabilitzant-se en aquest acompanyament. Amb aquest projecte volem portar a terme una sèrie d’activitats per tal de prevenir la violència i l’assetjament escolar millorant la integració escolar i fomentant una escola inclusiva i no violenta. Per iniciar aquest contacte, entre tutor i tutorand, s’han organitzat, al llarg del primer i segon trimestre, algunes activitats dirigides per part del professorat amb el desig d’enfortir aquestes relacions.

img-20161030-wa0001          img-20161030-wa0004