St. Leonhard Gymansium

Durant la setmana passada, l’institut va rebre la visita d’un grup d’alumnes i professors de 1r de batxillerat del St. Leonhard Gymnasium Aquisgrà d’Alemanya. Aquesta visita forma part de les activitats d’intercanvi que realitza el nostre institut durant aquest curs.

Durant la seva estada, alumnes i professors van gaudir de diverses activitats. El primer dia van fer una visita històrica i cultural per la nostra ciutat. El segon dia, acompanyats pels nostres alumnes d’intercanvi, van realitzar unes accions mediambientals al Delta del Llobregat, on van recollir brossa i plàstics, van treure plantes invasores i van plantar-ne de noves a les dunes de la platja. Donem les gràcies per facilitar-nos poder fer aquestes activitats a l’ONG Ecologistes en Acció i al servei Naturaula de l’ajuntament de Gavà. El darrer dia, juntament amb els alumnes de 1r A del Batxillerat Internacional, van fer una recollida de residus a la Riera de Sant Cugat, activitat proposada des de la matèria CAS. En acabar, van celebrar el comiat amb un bon esmorzar. D’aquesta manera, es va posar punt i final a uns dies extraordinaris de convivència i aprenentatge i es van acomiadar amb un gran somriure, tot esperant la próxima trobada durant el mes de juny a Aquisgrà.