Sortida al World Press Photo

Els nostres alumnes de primer de batxillerat han gaudit recentment de la visita a l’exposició de fotografia professional al World Press Photo del CCCB. Han tingut ocasió de comprovar la grandesa i sensibilitat dels millors documents fotogràfics de l’any en el si de l’exposició més important de l’any a nivell mundial. A més, ells mateixos han demostrat tenir “ànima de reporters” en recollir la seva visió sociològica del barri, tal com podeu comprovar tot seguit amb algunes de les seves fotografies fetes per l’entorn del barri del Raval.

Els responsables del World Press Photo ens han volgut felicitar perquè “poques vegades troben alumnes tan interessats per la realitat social i les problemàtiques del món…”, tal com explica Alice Montail, organitzadora de l’exposició. Per aquest motiu ja ens esperen per a properes exposicions, i els alumnes del Forat del Vent de ben segur que seguiran demostrant allò que de fet conforma l’essència del “bon ciutadà”: la sensibilitat i el compromís amb els altres.

David Castelló

La màgia dels suburbis

EMMA, RAQUEL, LAURA, ALBA I ELSA I_esc       EMMA, RAQUEL, LAURA, ALBA I ELSA II_esc

Emma i Raquel González, Laura García, Alba Martínez i Elsa Núñez