Sortida al Museu de la Música de Barcelona

El passat divendres 23 de febrer els alumnes de 2nB i 2nC van visitar el Museu de la Música de Barcelona on el nostre professor de música, Joan Marc, ens va fer de guia pels mons de la música explicant-nos la història i cultura a través dels instruments. A més, van poder gaudir tocant lliurement diversos instruments musicals. Alguns dels nostres alumnes ens van demostrar els petits músics que porten a dintre. Més tard, van tenir temps per visitar el Mercat dels Encants, un dels més antics mercats d’Europa que encara existeix avui dia.