Rodatge: ……Tallin!

El rodatge del curtmetratge El mocador, basat en el conte de Carme Casas, que havien començat el alumnes de la matèria de Cultura Audiovisual de primer de batxillerat s’ha vist interromput pel tancament del centre com a conseqüència del confinament.

El curtmetratge s’havia de presentar al concurs previst  per aquest mes d’abril organitzat per TRS Fem Cinema! sobre la temàtica de la interculturalitat. Enguany no podrà ser, però esperem reprendre’l, si més no, amb més ganes el curs vinent.

No volem desvetllar res més, però us deixem aquí una de les cançons que havia de sonar al curtmetratge. Es tracta de la cancó Love on the brain de Rihanna, interpretada per l’alumna Berta Prades. Espectacular la seva veu! Escolteu-la!