Projectes del Crèdit de Síntesi 3r ESO

Durant la setmana passada, els nostres alumnes de 3r d’ESO han estat fent el crèdit de síntesi.

• El grup de 3r A ha  treballat sobre la NUTRICIÓ i després de Setmana Santa prepara  una sortida al mercat.
  • El grup de 3r C està elaborant un projecte per fer un JARDÍ al voltant dels vestidors, i d’aquesta forma,  evitar l’erosió del sòl.
  • Els grups de 3r B, 3r D i els alumnes que treballen en el projecte STEM, han preparat unes activitats de PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA per als alumnes de 6è d’algunes de les escoles del poble: Sant Martí, Carles Buïgas i Collserola.

Aquí teniu els enllaços per veure una mostra de fotografies de la feina feta als diferents projectes:

Projecte de Programació i Robòtica (3r B i D)

Projecte sobre La Nutrició (3r A)

Projecte d’Ajardinament (3r C)