Projecte Éntomos

Un cop més, el nostre institut ha obtingut un gran èxit cultural que el consolida entre els centres més destacats del Vallès. En aquest cas ha estat gràcies a l’esforç de les nostres alumnes de primer de Batxillerat, Laura Pérez i Mar González, que han obtingut el segon premi del projecte Talent Factory de Cerdanyola, impulsat per l’Ajuntament de la ciutat amb l’objectiu de fomentar la cultura emprenedora entre els joves estudiants de secundària.
Tot competint amb projectes d’altres centres, la Mar i la Laura han superat una dura prova de selecció fins arribar a la final i obtenir el premi que consisteix en un viatge de tres dies a Brussel·les amb el seu professor d’Economia, Eduard Granollers. El projecte Éntomos que han presentat és ple d’originalitat i entusiasme, en proposar ni més ni menys que una empresa que promou una dieta basada en insectes. Val a dir que l’expectació i fins i tot l’entusiasme que va provocar en l’auditori la presentació que van fer és digna d’elogi. La feina ha estat intensa, però fins i tot més enllà del premi obtingut, la confirmació del jove talent de les nostres alumnes té un valor del que tots i totes ens sentim orgullosos.
Moltes gràcies, noies! I endavant amb la consecució dels vostres somnis!!!