Programa d’intercanvi

Des la matèria d’anglès, els alumnes de 3r de l’ESO tenen l’oportunitat de participar en el programa d’intercanvi amb els alumnes alemanys de l’institut St. Leonard Gymnasium NRW.

Durant cinc dies, de dilluns a divendres, han estat a Aachen allotjats amb les famílies amfitriones dels seus companys d’intercanvi. Els dos primers dies, van visitar l’institut on van participar en una classe d’espanyol i en una gimcana organitzada pels seus companys per conèixer la ciutat d’Aachen en una ruta pel casc antic i van dinar al menjador del centre. El tercer i quart dia, van fer excursions a les ciutats de Colònia i Maastricht respectivament. I el darrer, van pujar al turó Vaalsberg on hi ha el Drielandenpunt o “punt dels tres països” on conflueixen les fronteres neerlandesa, belga i alemanya.