Presentació projecte STEAM La cuina de la iaia 1r d’ESO

Aquí us deixem una mostra de fotografies del dia en què els alumnes de 1r d’ESO van presentar als pares el projecte STEAM La cuina de la iaia realitzat durant el primer triemstre. A més de la visita dels pares, els nostres alumnes van rebre la visita dels alumnes de primària de l’escola ….. Gràcies a tots!

Els alumnes els van rebre amb l´escenificació d’una taula preparada d’un hipotètic restaurant d’on elaboraven el menú degustació. Un menú basat en un recull de receptes de cuina tradicional de les seves àvies i avis.i els van explicar el projecte treballat des de diferents àmbits.

Presentació de 1r B ESO