Per la igualtat, diem PROU!

Les alumnes i els alumnes de Batxillerat de l’institut Forat del Vent diem: PROU!

Prou al feminicidi i a la violència masclista que han sofert o sofreixen les dones del nostre país i d’arreu del món.

No volem tenir por, no volem ser controlades, no volem ser intimidades ni volem ser menyspreades, volem ser lliures. Volem caminar segures de nit i de dia! Totes juntes som i serem més fortes! Per la igualtat de gènere i pel respecte entre les persones, seguirem fins aconseguir el món que volem.

En solidaritat amb totes les dones que han patit o pateixen violència, ens unim al crit global, llançat per les dones d’arreu del món! Necessitem la teva veu, totes les veus multiplicades que silenciïn el soroll masclista, assassí i violador.