Mostra de treballs d’innovació i tecnologia

El proper 14 de juny, a la Biblioteca Central de Cerdanyola,  alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de batxillerat de l’Institut Forat del Vent faran una mostra de projectes d’innovació i tecnologia que han desenvolupat durant aquest curs. És un aprenentatge basat en el treball STEM (Science, Technology, engineering, mathematical)  en el que els alumnes fan feines de recerca i desenvolupament que es concreten en alguna aplicació pràctica.

Així doncs, us convidem i us esperem. L’horari serà al matí d’ 11.00 h a 13.30 h i a la tarda de 16.00 h a 18.00 h.

CARTELL TECNO ok1