XVII Mostra Virtual de Treballs de Recerca

Des del CRP de Cerdanyola ens han fet arribar el vídeo de la XVII Mostra Virtual de Treballs de Recerca de Batxillerat del curs 2020, en la qual els alumnes del Forat del Vent també hi han participat.

Cada centre ha presentat cinc treballs de recerca, dels quals un ha tingut una menció especial. Des del nostre centre, els treballs triats per representar l’institut han estat:

• Reflexions sobre la vida, la mort i el temps de l’Oriol Albert Bárány
  • Ús de ratolins enèticament modificats per a l’eperimentació de nous fàrmacs de la Marina López
  • I tu? Estàs disposat a crear? de la Brenda Redondo
  • La mort d’Andreu Nin i el misteri entorn d’ella del Raül Vilchez
  • Mesocosmos, autosostenibilitat en un espai tancat de la Ilènia Férez i el Daniel Rodríguez, treball que ha obtingut la Menció especial.

Vídeo amb la presentació dels TDR dels alumnes del nostre institut

Vídeo amb la Mostra sencera:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *