Més premis Fiction Express

La matèria de Llengua castellana està d’enhorabona. Aquesta cop han estat tres diplomes més per comentaris destacats de la plataforma Fiction Express. Les nostres felicitacions per l’Iris Osuna de 3r A, l’Ot López de 1r B i La Camila Serodio de 1r C  d’ESO.

Fiction Express és una plataforma de lectura que vol millorar la competència lectora. Per aconseguir aquest objectiu, proposa una metodologia innovadora que consisteix en fomentar el diàleg entre autors i lectors per crear noves històries.

Els alumnes llegeixen capítols dels llibres proposats per la plataforma i poden votar diferents opcions de com continuar la història. També poden parlar en línia amb l’autor i compartir les seves idees i pensaments sobre el llibre. Amb aquest diàleg és quan l’alumne pot obtenir un premi. La participació és internacional.