Healthy Xef

Divendres de la setmana passada, els alumnes de 1r d’ESO van acabar el primer projecte de STEAM. L’objectiu d’aquest projecte era cuinar un plat fred saludable, que havien de presentar al concurs Healthy Xef.

En aquest projecte, els alumnes han après la importància de dur una vida sana amb una dieta variada i equilibrada, alhora que aprenien continguts sobre nutrició amb els ingredients i els nutrients, matemàtiques amb les quantitats i les unitats de mesura, disseny gràfic amb la creació d’un menú, un logotip i un individual, a escriure un text instructiu amb la recepta, entre d’altres.