Graduació de 2n de BATX

Un cop acabat el curs i lliurades les notes finals, els alumnes de 2n de Batxillerat de la promoció 2020-2022 han celebrat la festa de graduació tan esperada. L’acte ha tingut lloc a l’entrada de l’institut i després d’unes paraules molt emotives per part del director, els tutors han lliurat el diploma i l’orla per ordre de grups classe a cadascun dels seus alumnes. Per acabar s’han lliurat els millors expedients acadèmics de cada tipus de batxillerat: ordinari, internacional, batxibac i nocturn. L’acte ha estat amenitzat amb diferents peces musicals interpretades per alumnes de 1r A de batxillerat.  La nostra enhorabona a tots!

Podeu veure i descarregar-vos totes les fotografies fetes de l’acte en dos àlbums que s’han creat a la plataforma clickedu.