Graduació 2n BATX

Els alumnes de 2n de Batxillerat han acabat el curs i han celebrat amb molta il·lusió l’acte de graduació tan esperat, ja que marca la fi d’una etapa de la promoció 2021-2023.

Tot i que en un principi l’acte s’havia de dur a terme a l’exterior, la presència de la pluja va fer que es traslladés al gimnàs improvisat com a sala d’actes i amb aforament limitat, per la qual cosa es va desenvolupar en dos torns. Acompanyats per famílies i professors, els alumnes van rebre els diplomes, les orles i les matrícules d’honor, van escoltar els discursos del director i dels seus tutors, van poder acomiadar-se a través del seus portaveus i van amenitzar la cerimònia amb actuacions musicals que havien preparat per a l’ocasió.

Després de dos anys treballant per superar les dificultats, volem donar-vos l’enhorabona i desitjar-vos molta sort a les proves de les PAU, així com també molts encerts en la noves fites que us proposeu.