FLASH MOB “25N Dia Internacional contra les violències masclistes”

El proper dia 25 de novembre, es realitzarà un Flash mob contra la violència masclista a la Plaça Abat Oliba de Cerdanyola.

L’activitat s’emmarca en la campanya del 25N, Dia Internacional contra les violències masclistes (us adjuntem el programa amb les activitats vinculades a aquesta diada).

12:30h (per organitzar l’acció ens trobarem a les 12h)

Plaça Abat Oliba

Amb la col·laboració de l’Escola Somnis

Per poder realitzar el flash mob es necessita la col·laboració de tothom: entitats, persones a títol individual i organitzacions diverses que vulguin participar-hi.

És per aquest motiu que es demana la col·laboració de tothom qui vulgui formar-ne part.

Us relacionem dues dates d’assajos per poder practicar les coreografies amb tothom. Els assajos estaran dinamitzats per l’Escola Somnis que és qui ha creat les coreografies i el tutorial.

Cartell 25N_2017

Assajos:

Dimarts 21 de novembre     De 17 a 19h    A l’Ateneu Municipal (Carrer Indústria, 38-40)

Divendres 24 de novembre    De 10 a 12h    A l’Escola Somnis (Carrer de Sant Ramon, 132)