Els superherois, capgrossos de l’any!

Els alumnes de l’optativa de VIP de quart d’ESO han treballat dos projectes al llarg del curs:

• el primer projecte Capgrós de l’any! consisteix a fer una peça amb volum, tot treballant tècniques escultòriques com ara l’encolat i el paper maixé. Entre una de les temàtiques a escollir s’ofereix els personatges de còmic, d’animació, del cinema i, enguany, han triat els superherois.
  • el segon projecte T’animes? proposa fer una animació a partir de dibuixos. Es combina les tècniques tradicionals de dibuix per la creació del moviments dels personatges amb l’edició i creació digital del film.

Mostra del treballs:

• PROJECTE “EL CAPGRÓS DE L’ANY”

• PROJECTE “T’ANIMES?”

També us deixem una fotografia de la sèrie de capgrossos Mickey Mouse, fets pels alumnes de 4t del curs 2019-20 i que la pandèmia va impedir de poder acabar de muntar l’exposició i gaudir-ne després.

Fotografia d’aquesta exposició.