Cuinem plats saludables

Dimecres, dia 4 de desembre, va tenir lloc el concurs de plats equilibrats i saludables que havien de cuinar els alumnes de 1r d’ESO en el projecte STEAM del primer trimestre, Healthy Xef.

El concurs va ser un èxit, ja que tots els professors membres dels diferents jurats que van degustar els diferents plats presentats van estar d’acord en lloar la bona presentació i el bon sabor de les receptes elaborades.

Durant tot el trimestre, els alumnes han realitzat diferents activitats on han après com redactar receptes de cuina, mesurar i calcular els aliments, coneixements nutricionals saludables dels diferents grups d’aliments de la piràmide alimentària o fer presentacions amb programari lliure, entre d’altres activitats realitzades totes elles per poder afrontar el repte final que consistia en en elaborar una recepta freda equilibrada i saludable.

Us deixem un recull de fotografies, on podeu veure diferents moments del dia, com ara fent la compra o preparant les receptes i, també una petita mostra d’alguns dels plats presentats i els equips guardonats de cada aula.