Concurs Pica Lletres 2019

Pica Lletres és un concurs en format televisiu que permet als adolescents competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos.

De la combinació d‟entreteniment i cultura que proposa Pica Lletres, en resulta una fórmula fresca i eficaç per aprendre ortografia.

La filosofia del programa té, entre d’altres, els següents objectius:

• Promoure canvis positius en els hàbits d‟ús del català, en les relacions interpersonals entre els joves i en la percepció de la llengua.
  • Afavorir l‟aprenentatge i la integració dels nouvinguts, fent del català la seva llengua de relació.
  • Entretenir, fomentar i promoure l‟ús de la llengua catalana, tenint en compte tant el vessant escrit com l‟oral.
  • Contemplar el concurs com un referent de joc i una activitat lúdica i divertida, complementària en l’ensenyament de la nostra llengua.
  • Potenciar el desenvolupament favorable de la comprensió i l‟expressió.
  • Afavorir, a través de la metodologia del joc, l‟atansament a la llengua i a la cultura del territori.

L’Institut Forat del Vent participa des de l’inici del programa (2006) amb els grups de 3r d’ESO. Aquest any, els grups escollits han estat el 3r B i el 3r D, acompanyats de les professores de Llengua Catalana Montserrat Soldevila i Rosamaria Bruguera.

3r B

• Aina Pastor
  • Xavier Grau
  • Yolanda Fernández

3r D

• Raül Vílchez
  • Carol Romero
  • Johannes Lange Werner

Enguany competíem amb l’Escola Pia de Terrassa i amb l’Institut Les Aimerigues. Vam començar amb molta empenta i la nostra participació ha estat prou satisfactòria amb els dos grups.

A continuació teniu les dates i horaris de les emissions del programa al Canal Terrassa TV!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *