COMPRA LLIBRES I PAGAMENT AMPA

APLICACIÓ PER FER COMANDES DE LLIBRES I/O PAGAMENT DE LA QUOTA DE L’AMPA.

AVIS!!!

(Per motius d’administració de la web de DISTRIAULA, fins 29 de Juny no es podrà fer el pagament de la quota d’AMPA) per tant aquest pagament es podrà fer a partir del 29 de juny.

PER FER LA COMPRA DE LLIBRES DEL 29 DE JUNY AL 19 DE JULIOL  I DEL 31 D’AGOST  AL 7 DE SETEMBRE

En aquest enllaç és on podeu pagar l’AMPA i/o comprar llibres:

Pagament AMPA compra de LLibres

Quan accediu, heu de seleccionar el curs que faran els vostres fills el proper curs. La resta és molt intuïtiu.

• En el primer període, fent clic sobre el curs sortirà la quota d’AMPA, ja que en aquest període d’obertura només es pot pagar l’AMPA. Recordeu que la quota de l’AMPA és per unitat familiar, no per alumne!!!
      • A continuació, S’ha d’emplenar les dades de l’alumne i del pare/mare o Tutor legal.
      • Es procedirà a fer el pagament segur mitjançant targeta bancaria
      • De manera immediata rebre correu electrònic de confirmació
      • Rebreu també un correu amb un codi que necessitareu per si desprès voleu comprar llibres en la plataforma DISTRIAULA.

En el segon període d’obertura de la web (del 25 de juny al 19 de juliol) per les families que ja hagin pagat l’AMPA en el primer periode hauran d’emplenar les mateixes dades del pare/mare o Tutor legal per poder aplicar el descompte, ja que el descompte es vincularà al NIF que hàgiu introduït

Distriaula no es responsabilitzarà de les famílies que no les  emplenin correctament.

Per accedir a la plataforma durant el segon període, seguirem aquestes  instruccions.

• Cal seleccionar el curs que l’alumne farà el 2020 – 2021.
      • Marcar els llibres que necessiti comprar.
      • En clicar “continuar” surt un resum dels llibres marcats i el cost final del lot. Si hi ha alguna errada, ara es pot rectificar.
      • A continuació, S’han d’emplenar les dades de l’alumne i del pare/mare o Tutor legal. En el formulari haureu de posar el número de germans pels quals comprareu llibres, per tal de que us apliquin el descompte.
      • Es procedirà a fer el pagament segur mitjançant targeta bancaria i de manera immediata rebre correu electrònic de confirmació.

Es podran recollir els llibres presencialment a l’Institut, sempre que les circumstàncies actuals ho permetin, aquests dies :

• Dijous 3 de setembre de 16:00 h a 19:00 h
            • Dilluns 7 de setembre de 9:00 h a 13:00 h i de 16:00 h a 19:00 h ,

Recordeu que haureu de presentar el rebut de pagament de la quota de l’AMPA per recollir els llibres

També s’ofereix el servei de lliurament dels llibres a domicili amb un cost de 4€ per família. Aquest lliurament a domicili serà obligatori en l’entrega de les comandes fetes en el període del 31 D’AGOST al 7 de SETEMBRE. Cal revisar atentament la llista perquè una vegada realitzat el pagament no es podran efectuar devolucions. Només es podran fer canvis en el cas que els llibres tinguin un error d’impremta o hagi un error en el paquet preparat per DISTRIAULA, però mai passats 15 dies del començament del curs.

Si no voleu pagar l’AMPA amb aquest aplicació podeu fer el pagament bancari tradicional, trobareu com fer-ho en el  tríptic de l’AMPA:  Triptic AMPA curs 2018-2019

Desitgem que sigui un servei pràctic per tothom!!!!

1. JOAN MARTI

BON DIA!

TORNO A INTENTAR FER EL PAGAMENT DE LA QUOTA DE L’AMPA I NO PUC.

US HE TRUCAT, PERO NINGÚ AGAFA EL TELÈFON.

EM PODRIAU TRUCAR VOSALTRES, SI US PLAU? TEL. 607.770.676.

SÓC JOAN MARTÍ, PARE DEL VICTOR MARTÍ.

MOLTES GRÀCIES!

1. Ana Suárez Autor de l'article

Hola Joan.
      Disculpa el retard….l’AMPA s’està renovant, doncs persones que la portàven abans ja han sortit de l’institut.
      Estem fent els tràmits legals i administratius per constituir la nova junta.
      Entretant…..has pogut resoldre el teu problema? Hem penjat aquesta setmana info del compte bancari on fer el pagament de 15€.
      Moltes gràcies per la teva aportació…
      Salutacions.