De colònies a La Cerdanya

Aquests darrers dies de curs, els alumnes de 1r, 2n i 4t d’ESO han anat de colònies a La Cerdanya. Han pogut gaudir d’activitats a l’aire lliure, com ara ràfting i piragüisme al Canal Olímpic del Segre, tubbing i cursa d’orientació al parc aventura de La Molina, paintball i cursa d’orientació a Puigcerdà, entre d’altres. Tots els alumnes han gaudit de la natura, de l’aigua i del paisatge, però mentre uns s’allotjaven a l’Hotel Park de Puigcerdà, la resta eren al camping de Queixans.

Aquí us deixem unes quantes fotografies de l’estada a la Cerdanya separades pels diferents nivells de l’ESO.

Recull fotografies colònies 1r d’ESO

Recull fotografies colònies 2n d’ESO

Recull fotografies colònies 4t d’ESO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *