CIATE Tarragona

Ciate3

Ja tenim als alumnes que aniran a la formació de dinamització esportiva que  es durà a terme a Tarragona entre el 26 de juny i l´1 de juliol. Enguany  han sigut escollits 3 alumnes de 3r: Sara Mora, Daniel Rodríguez i Moisés García; de 4t hi aniran l´Aina Beltrán, la Rebeca Torres i el Jordi López .

Tots ells entraran a formar part de l´equip dinamitzadors del Forat per tal que l´activitat física i el moviment siguin un eix indispensable del Forat.

Els dinamitzadors actuals: la Claudia Mena, l´Eloy Gómez, el Javi Sainz, el Ferran Barrera, la Laura Gil i el Keelian Florido, aniran al Ciate de Gestió Esportiva de Tarragona i ampliaran la seva formació com a dinamitzadors.

ciate2