“Cartes amb cor”

Ahir, dimecres 2 d’abril, vam sortir a les notícies de TVE de Catalunya!

La notícia ha mostrat un petit fragment del vídeo que van enregistrar les alumnes de 2n d’ESO a la matèria de Llengua Castellana i on surten la Laia Abenza, la Maria Gómez i la Paula Castilla. El vídeo mostra les reflexions que fan les alumnes sobre el confinament i l’agraïment per donar ànim i suport als sanitaris per la seva lloable tasca. Enhorabona noies!

L’activitat s’engloba dins del projecte “Cartes amb cor” impulsat pels departaments de Salut i Educació amb l’objectiu de fer arribar als hospitals cartes en diferents formats, poemes, vídeos, dibuixos, … que mostrin l’escalf cap als malalts i personal sanitari en aquets moments tan durs.

Si vols veure el vídeo sencer fet per les alumnes, clica al següent enllaç: