Activitats extraescolars 2022-2023

Benvolgudes famílies,

les activitats extraescolars estan a punt de començar! Aquest curs seran gestionades per l’empresa eduactivities per poder oferir el millor servei possible, juntament amb l’associació esportiva de l’institut.

Podeu consultar el tutorial per accedir a les activitats a la web de l’empresa on podeu fer també la inscripció i veure tota l’oferta. Aquest curs tenim: Voleibol, Futbol, Bàsquet, Ball modern, Escacs i Ultimate Frisbee, Les inscripcions estan obertes a la seva web fins el 23 de setembre!

A part de la informació de la web d’eduactivities, també podeu escriure al correu extraescolars@insforatdelvent.org (copieu el correu)

També tenim una reunió online el dimecres 21 de setembre a les 19h. per resoldre dubtes. Aquí teniu l’enllaç:  https://meet.google.com/bgy-uhvo-nwo (copieu l’enllaç)

Adjuntem el resum de com accedir a la web i una còpia del dossier que trobareu a la web d’eduactivities.

Activitats-extraescolars-Institut-Forat-del-Vent-22-23

Inscripció extraescolars

Restem a la vostra disposició