Acte de lliurament de premis

Celebració de l’acte de lliurament de premis de diferents concursos i tornejos que han tingut lloc a l’institut: el torneig 3×3, el torneig d’escacs, el concurs de contes de Sant Jordi i el concurs de fotografia. Enhorabona a tots els guanyadors i el nostre agraïment als professors (de llengües, EF, filosofia i VIP) i als coordinadors que han estat al capdavant de les activitats, als alumnes que han preparat els tornejos i els diplomes, a les conserges i als alumnes per la seva participació.

TORNEIG 3×3

• 1r cicle: MAMADUHES, Roger Gómez, Leonardo Guzmán i Unai Piña (2n ESO)
  • BATX i profes: PORROTHINAIKOS CB, Gerard Gurri, Àlex Pallares, William Peñalver i Martín Valle, (BATX)

ESCACS