Voyage en France

Del 18 al 20 d’abril, els alumnes de francès de quart, primer i segon de batxillerat van gaudir molt a França. El primer dia van descobrir la costa de Collioure i el cap Béar. Encara que el vaixell es va moure molt i que alguns alumnes (i fins i tot els profes…) estaven marejats, ens ho vam passar molt bé. A la tarda, vam poder descobrir la Forteresse de Salses que va ser construïda pels espanyols per defensar l’antiga frontera i, finalment, ens vam instal·lar a la casa de colònies al costat de la platja.

El segon dia, vam gaudir de la platja i del bon temps malgrat el vent típic de la regió. A la tarda vam descobrir l’estany de Salses en patí de pedals i vam riure molt. Uns quants van caure a l’aigua…

L’últim dia finalment, vam visitar Perpinyà i comprar formatges, “sirops” i altres coses típiques de França.