JORNADA D’HÀBITS SALUDABLES AL SAF

El passat dimecres 7 de març, els alumnes de 1r de batxillerat han participat en una jornada d’activitat física i hàbits saludables al Servei d’Activitat Física de la UAB (SAF).

La jornada ha estat organitzada pels alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau superior d’Activitats Físico-Esportives, que té el centre d’estudis al SAF. Els alumnes, organitzats en petits grups, passaven per diferents estacions on practicaven activitats relacionades amb els hàbits saludables (spinning, zumba, paintball, transports humans, kahoot, scape room,…) i guanyava el grup que més kilocalories conseguia cremar al final de la jornada.

La sensació dels alumnes va ser molt bona, s’ho van passar molt bé, i els hi va servir per desconnectar després d’uns dies intensos d’exàmens trimestrals. Tant va agradar l’activitat, que des del Departament d’educació física ens plantegem repetir el curs vinent.