Sortida a la Feixa Llarga de l’alumnat de CAI

El passat 12 de desembre i 17 de desembre una part de l’alumnat de CAI va anar de visita a la residència Feixa Llarga de l’Hospitalet de Llobregat.

Hi van poder observar els diferents espais, conèixer personal sanitari i no sanitari del centre, compartir alguns moments amb els residents, i experimentar “in situ” encara que de forma molt breu, el que és un dia a dia en una entitat dedicada a la atenció, cura i benestar de les persones grans i les seves famílies.
Van poder sentir les necessitats d’aquest col·lectiu, la seva fragilitat i en algun cas, la satisfacció davant l’agraïment i il·lusió d’aquestes persones per ser visitades per gent jove.
Finalment, l’alumnat va acompanyar als residents a passejar pel mercat de Bellvitge, una activitat que no poden fer normalment.

Hem d’agrair també la donació que ens va fer la residència d’una cadira de rodes pel nostre departament sanitari. Sempre va bé poder anar renovant i/o ampliant el material dels tallers.