L’origen de la democràcia

Aquesta setmana, per acabar el tema de Grècia a ciències socials, els alumnes de 1ESO C han fet unes votacions no vinculants, per decidir que volen fer l’últim dia de classe el mes de juny.

Els alumnes han preparat tots els materials necessaris per portar-les a terme. Han fet una campanya electoral amb pòster demanant el vot, els candidats han fet un meeting, altres han fabricat l’urna, les paperetes, els DNI i la llista del cens. Finalment s’ha constituït la mesa electoral amb un president i dos vocals. Quan s’ha acabat la votació el president i els vocals han fet el recompte de vots. Ha estat una bona experiència i han après com funcionen unes votacions de veritat. Tots ho han fet molt bé!!

Finalment hem fet el joc del vocabulari relacionat amb el tema. Ara ja el coneixen, ho han fet perfectament.