3r d’ESO surfejant!

Els dies 3, 4 i 5 d’abril els alumnes de 3r d’ESO han assistit a un curs d’iniciació de SURF a les instal·lacions de l’Espai de Mar de la Barceloneta.
La finalitat és la promoció dels esports de Mar a la ciutat de Barcelona aprofitant la nostra costa marítima.
Conscienciem al nostre alumnat de la importància de cuidar el nostre entorn natural amb l’objectiu d’aconseguir una ciutat i vida més sostenible.
El temps ha estat variat i força estona asolellat.
Malauradament ens ha faltat el protagonista principal de la nostra activitat, les onades. Però això no ens ha impedit tenir tota la informació i la idea pràctica de l’activitat. Tots ens ho hem passat d’allò més bé!!!!
Moltes gràcies a tot l’equip de monitoratge que ens ha acollit. Una experiència fantàstica!.

Teniu el recull de fotos AQUÍ