Sortida al TNC: La Plaça del Diamant

El passat dimecres 4 d’octubre els alumnes de 1er. i 2on. de Batxillerat vàren fer una sortida al teatre a Barcelona.

L’obra escollida va ser l’adaptació dramàtica de “La plaça del diamant”, de Mercè Rodoreda, que va portar a terme la companyia del Teatre Nacional de Catalunya. Pels alumnes tenia un interès especial, ja què la novel·la és una de les lectures obligatòries de Català per a l’EBAU.

Per acabar, cal destacar que l’institut Federica Montseny ha estat un dels primers centres educatius en gaudir de les funcions escolars, una important novetat d’aquesta temporada en aquest centre dramàtic.