MATRÍCULA 1r d’ESO: procés matriculació i REUNIÓ INFORMATIVA AL CENTRE

Benvolgudes famílies,

El període de matriculació dels alumnes nous al centre que cursaran l’ESO és del 13 al 17 de juliol.

Per tal de facilitar aquest procediment, conèixer-nos i explicar el nostre funcionament i altres temes importants que no us vam poder transmetre a les jornades de portes obertes, hem considerat convenient organitzar una reunió el dilluns 13 de juliol, on es parlarà d’aquests temes (entre d’altres el de la compra d’ordinadors).

Us convoquem en dues franges horàries per poder estar en grups petits (us demanem també que vingui només una persona per alumne), i aprofitarem també per formalitzar la matrícula aquell mateix dia, i així us estalvieu viatges a l’institut i el temps que això comporta.

A continuació us enllacem un document amb tota la informació necessària per la reunió i la matriculació dels vostres fills (documents necessaris que s’han d’omplir i signar, pagaments, etc.).

També s’indica que la matrícula la podeu realitzar per 3 vies:

• El dia de la reunió.
  • Durant la resta de la setmana, demanant cita prèvia (trucant al telèfon de l’institut 937185114)
  • Per via telemàtica, fent arribar els documents a l’adreça electrònica del centre a8034035@xtec.cat

DOCUMENT INFORMACIÓ MATRÍCULA

Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres per telèfon o correu del centre.

La direcció del centre

Recollida presencial de notes finals

Aquest dilluns 29 està prevista l’entrega del butlletí de notes dels alumnes que van haver de fer recuperacions de matèries suspeses. Es farà com l’entrega de notes de fa un dies, en grups reduïts, de màxim 6 alumnes (la majoria de vegades seran menys).

Els tutors de seguiment ja s’hauran posat en contacte amb els seus alumnes (a través del e-mail dels alumnes o per telèfon) per donar-los hora per vindre a recollir els butlletins i tancar el curs. Hi ha professors que no poden venir al centre per les seves circumstàncies personals i faran entrega per e-mail de notes.

L’assistència dels alumnes és voluntària, però si que ens agradaria comptar amb la seva presència. En cas de no voler assistir, informeu al tutor, i us farà entrega de les notes via e-mail.

Els alumnes, per venir, han de portar mascareta quirúrgica i omplerta i signada la declaració responsable COVID-19.

Picalletres

Demà a les 22.30 per Canal Terrassa s’emet el programa Picalletres on van participar els alumnes de 3r d’ESO

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

En el següent enllaç teniu un link amb tota la informació de la preinscripció de Batxillerat ( calendari, matrícula, documentació, etc)
Esteu-vos atents a la pàgina web del centre perquè al llarg d’aquesta setmana penjarem més informació relacionada.
Si teniu dubtes poden contactar amb nosaltres per:
Telèfon… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS: 2020-2021

IMPORTANT: Aquesta informació és només per fer la preinscripció de Batxillerat.
Podeu consultar l’oferta de places de Batxillerat per alumnes procedents d’altres centres aquí
Si teniu dubtes poden contactar amb nosaltres per:
Telèfon mòbil: 681 39 04 83
Adreça electrònica: iesfedericamontseny@xtec.cat
HORARI DE CONTACTE: De dilluns a divendres de 10… Llegeix més»

Sant Jordi 2020

Celebrem junts el Sant Jordi, encara que des de casa. Aquí teniu un enllaç amb les propostes que us fem perquè ens ajudeu a omplir virtualment el centre de roses i poesia.

Sant Jordi 2020

Avui també hauríem de celebrar la nostra tradicional Fira Medieval. Aquest any no ha pogut ser, però l’any vinent es tornarà a organitzar i amb més força i il·lusió que mai. Us deixem un vídeo amb imatges de les edicions anteriors.

Butlletí de notes i altres informacions

Benvolgudes alumnes i famílies,

Els alumnes rebreu els butlletins de notes i els comentaris corresponents al 2n trimestre als  vostres correus de l’Institut Federica Montseny. El lliurament es farà al llarg del matí del divendres 3 d’abril.

A més a més, volem aprofitar per comunicar-vos que partir del dimecres 15 d’abril (dimarts 14 és festa a Badia) comença la tercera avaluació i ho farà a distància. Trobareu cada dilluns a la web la proposta de activitats de les diferents matèries amb les indicacions per realitzar-les. Són feines avaluables i formatives que comptaran per la nota del 3r trimestre.

Si us plau, contacteu amb el vostre tutor de seguiment per comunicar qualsevol inconvenient que pugui tenir per dur a terme les classes a distància o amb el lliurament de les notes del 2n trimestre.

1r d’ESO

Rocio López rlopez@insfedericamontseny.cat