Reunió families ESO i Batxillerat

Estimats pares,

Com cada inici de curs, us convoquem a una reunió d’inici de curs per a que conegueu al tutor de grup del vostre fill/a i conegueu com funcionarà i les novetats del curs. Com a novetat, i d’acord amb el departament de salut,  les reunions de famílies i/o persones externes al centre s’han de fer de forma TELEMÀTICA.

Per tant, us convoquem a aquesta reunió el dimecres 7 d’octubre a les 17:30h.

En les properes hores rebreu un missatge a través de l’aplicació Tok App o bé a través de SMS amb la informació per poder connectar a la reunió. Es farà a través de la plataforma jitsi MeetAl missatge us enviarem l’enllaç per entrar a la reunió.

La reunió es farà per grups de tutoria, per tant, cada familia haurà d’entrar amb l’enllaç que se’l facilitarà i no un altre (no el compartiu entre vosaltres ja que podeu entrar en la reunió d’un altre grup que no és el del vostre fill/a).

Moltes gràcies

La direcció del centre

Declaració responsable

Hola a tots,

Com hem estat dient durant les presentacions dels vostres fill i filles és INDISPENSABLE portar signada el primer dia la declaració responsable (és un full on s’indica que sou conscient de que heu de fer i que no respecte al tema Covid).

Adjuntem aquí els documents per a que els pogueu emplenar i signar. Si els vostres fills/es han vingut a les presentacions ja els hi hem donat còpia.

Sense aquesta declaració signada no es podrà participar en les activitats del centre i no podran romandre a l’institut ja a partir d’aquest dimecres, així que és molt important que el portin demà a les 8h del matí

Gràcies

Declaració responsable MENORS d’edat

Declaració responsable MAJORS d’edat

NOVETATS REUNIONS PARES 1R ESO: SERAN TELEMÀTIQUES

Estimats pares,

El departament d’educació, d’acord amb el departament de salut, ens ha fet arribar noves mesures en relació a la Covid-19. Una d’elles és la de fer les reunions de famílies i/o persones externes al centre de forma TELEMÀTICA.

Per tant, la reunió de famílies prevista per aquest dilluns dia 14 a les 16h es realitzarà però de forma telemàtica.
En les properes hores rebreu un missatge a través de l’aplicació Tok App o bé a través de SMS amb la informació per poder connectar a la reunió. Es farà a través de la plataforma jitsi Meet. Al missatge us enviarem l’enllaç per entrar a la reunió.

La reunió es farà per grups de tutoria, per tant, cada familia haurà d’entrar amb l’enllaç que se’l facilitarà i no un altre (no el compartiu entre vosaltres ja que podeu entrar en la reunió d’un altre grup que no és el del vostre fill/a).

Moltes gràcies

La direcció del centre

Presentacions i inici de curs 2020-21

Benvolgudes families,

A continuació exposem, en forma de taula, els horaris als quals han venir els alumnes dels diferents cursos per fer la presentació del curs:

Presentació 2n d’ESO 14 setembre 9 h
Presentació 4t d’ESO 14 setembre 11 h
Presentació 1r d’ESO 15 de setembre 9 h
Presentació 3r d’ESO 15 de setembre 10:30 h
Presentació 1r de Batxillerat 15 de setembre 11:30 h
Presentació 2n de Batxillerat 15 de setembre 11:30 h

LES CLASSES NORMALS COMENÇARAN DIMECRES 16, en l’horari habitual.

INFORMACIÓ FAMILIES 1r ESO

Estimades famílies,

El proper dilluns 14 de setembre a les 16h farem la reunió d’inici de curs per les famílies de 1r d’ESO

Com ja sabeu estem en una situació d’excepcionalitat per la Covid-19 per la qual cosa s’han de tenir en compte certes mesures:

– Només pot assistir UN adult per nen o nena.
– Els alumnes NO poden assistir, és una reunió per les famílies.
– Tothom ha de portar mascareta quirúrgica o de protecció igual o superior.

Aquell dia intentarem poder donar resposta als vostres neguits i explicar com tindrem organitzat el curs.

A més, comentar-vos que com ja sabeu els alumnes haurien d’adquirir el Chromebook que es va parlar i detallar en la reunió del juliol. Podreu trobar la informació en aquest enllaç. Us demanaria que si no heu fet la comanda i ho feu ara, a part del pagament i d’omplir el formulari de reserva, envieu un correu electrònic a ivera@insfedericamontseny.cat.
També, dir-vos que, tot i que vam planificar l’entrega de Chromebooks pel dia 9, també per evitar massificacions, finalment s’entregaran directament als vostres fills i filles, previsiblement, el dia 15 de setembre durant la seva presentació a l’institut (si no fos aquell dia seria durant la 1a setmana de classe).

També us recordem que la comunicació del centre i els pagaments es fan a través de l’aplicació de telèfon TokApp, que us hauríeu de descarregar o tenir ja descarregada.

Moltes gràcies,

Equip directiu

APORTACIÓ QUOTA DE MATERIAL I AFA CONTINUITAT ALUMNES CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

De cara a la continuïtat dels vostres fills pel curs 2020-21 (alumnes que NO són nous al centre), haureu de fer:

  1. Una aportació única i anual abans de formalitzar la matrícula en concepte de quota de material per import de 50,50€

Aquest import s’ha de pagar mitjançant l’aplicació Tok App que us vam demanar de descarregar (Enllaç a la informació sobre l’aplicació)

  1. Una quota d’A.F.A ………………………………15,00 €

El pagament s’ha de fer per caixer automàtic al Banc de Sabadell amb una targeta de crèdit (pot ser de qualsevol entitat bancaria).

Número de compte AFA: ES48-0081-0078-2700-0132-6736

Indicar:

Codi de l’entitat (l’A.F.A.): 2019

Concepte:  Varis

Import:  15,00 €

Informació addicional:   Nom i cognoms de l’alumne

Si una família té dos fills o més, únicament farà el pagament d’una quota d’A.F.A.

Els pares presentaran el resguard en el moment de la matrícula.

(Subvencionen la dotació d’ordinadors pels alumnes, viatges, festes del centre, etc..)

Venda de llibres de batxillerat per part de l’AFA

Com cada any l’AFA  organitza la venda de llibres de batxillerat (a l’ESO no en tenim, i els que tenim són socialitzats).

El llistat de llibres i dossiers que s’utilitzen a batxillerat us l’adjuntem en el següent enllaç. NOMÉS CAL COMPRAR ELS LLIBRES, els dossiers es pagaran al setembre a través de l’aplicació Tok App que ja vam demanar que us la descarreguéssiu. Recordeu, també, que només heu de comprar els llibres de les matèries comuns  i de les de modalitat que han triat els vostres fills/es.

LLISTAT LLIBRES I DOSSIERS

Per fer la comanda de llibres s’ha de fer a través de la web de la llibreria “El Ruc Savi” de Cerdanyola de Vallès, i l‘entrega dels llibres es farà a l’institut la tarda del dia 7 de setembre de 16 a 19h.

A continuació un donem l’enllaç a la web on es fa la comanda. Si són llibres de 1r de batxillerat heu de triar “B1” i si és 2n de batxillerat “B2”. Després una vegada dintre heu de “generar comanda” i seleccionar els llibres que voleu comprar.

LINK COMANDA DE LLIBRES

Recordeu que l’únic requisit per fer la comanda és pagar la quota de l’AFA.

Moltes gràcies i bon estiu!

Examens de recuperació de setembre

Els dies 2 i 3 de setembre es portaran a terme els examens de recuperacions de 1r de batxillerat.

A continuació s’adjunta l’enllaç amb el calendari dels examens.

CALENDARI EXAMENS DE RECUPERACIÓ

És necessari per accedir a realitzar l’examen venir amb mascareta quirúrgica o ffp2 i sense símptomes Covid. Per això s’ha d’omplir i signar la declaració responsable que s’adjunta a continuació (hi ha versió per a menors d’edat i per alumnes majors d’edat).

En cas de no complir els condicionants que s’exposa a la declaració responsable però es compti amb el resultat negatiu de una PCR de Covid (per exemple es pot haver tingut símptomes fa 5 dies però us han fet la prova i ha resultat negativa), cal que porteu el resultat de la prova.

Si no compliu aquests condicionants, i per la seguretat sanitària de tota la comunitat, no podreu accedir l’examen presencial.

Us preguem també, que en cas de que no pogueu assistir per aquest motiu, ens aviseu a l’adreça d’email: a8034035@xtec.cat.

Moltes gràcies

Declaració responsable menors edat

Declaració responsable majors d’edat

ORDINADORS 1R ESO

Presentació digital de la part de la reunió del 13 de juliol  que parlàvem sobre el Chromebook pels nous alumnes de 1r d’ESO. En ella està exposada tota la informació tècnica i de procediment per la reserva i compra del chromebook (ordinador portàtil) que s’han de comprar els alumnes. Ja es va comentar i explicar a la reunió que tots els alumnes han de comprar el mateix

Recordeu que hi ha l’opció de comprar el chromebook només, o també afegir dos packs opcionals: un seria com una extensió de la garantia i un altre pack de funda+ratolí.

Per fer la comanda s’ha de fer l’ingrés al compte ES26 0128 0533 5605 0000 3722 posant al concepte el nom de l’alumne i l’institut.
Després omplir el formulari per internet següent: FORMULARI RESERVA CHROMEBOOK

Qualsevol dubte tècnic que tingueu respecte al procediment de compra de l’ordinador podeu trucar a l’institut. A més, recordeu que el termini per fer el primer pagament (o si decidiu pagar-ho completament en un sol pagament) és el 2 d’agost.

Moltes gràcies

Canvis en la forma de comunicació i pagaments

A partir d’ara, canviarem el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), i també el mitjà pel qual es realitzaran els pagaments.

Es realitzarà a través d’una aplicació de mòbil que alguns de vosaltres ja coneixereu perquè és utilitzada per algunes escoles de primària: TokApp.

Rebreu les comunicacions a través d’aquesta aplicació i podreu pagar tot el relacionat amb el centre a través d’ella (necessitareu targeta de dèbit o crèdit, com es fan en gairebé totes les compres on-line). És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.

Per això us demanem que descarregueu l’aplicació al mòbil quan abans millor, ja que la intenció és començar a utilitzar-lo els propers dies ja. A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.

Moltes gràcies

 

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

MATRÍCULA ALUMNES NOUS 1r d’ESO (Curs 2020-21): procés matriculació i REUNIÓ INFORMATIVA AL CENTRE

Benvolgudes famílies,

El període de matriculació dels alumnes nous al centre que cursaran l’ESO és del 13 al 17 de juliol.

Per tal de facilitar aquest procediment, conèixer-nos i explicar el nostre funcionament i altres temes importants que no us vam poder transmetre a les jornades de portes obertes, hem considerat convenient organitzar una reunió el dilluns 13 de juliol, on es parlarà d’aquests temes (entre d’altres el de la compra d’ordinadors).

Us convoquem en dues franges horàries per poder estar en grups petits (us demanem també que vingui només una persona per alumne), i aprofitarem també per formalitzar la matrícula aquell mateix dia, i així us estalvieu viatges a l’institut i el temps que això comporta.

A continuació us enllacem un document amb tota la informació necessària per la reunió i la matriculació dels vostres fills (documents necessaris que s’han d’omplir i signar, pagaments, etc.).

També s’indica que la matrícula la podeu realitzar per 3 vies:

  • El dia de la reunió.
  • Durant la resta de la setmana, demanant cita prèvia (trucant al telèfon de l’institut 937185114)
  • Per via telemàtica, fent arribar els documents a l’adreça electrònica del centre a8034035@xtec.cat

DOCUMENT INFORMACIÓ MATRÍCULA

Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres per telèfon o correu del centre.

La direcció del centre

Recollida presencial de notes finals

Aquest dilluns 29 està prevista l’entrega del butlletí de notes dels alumnes que van haver de fer recuperacions de matèries suspeses. Es farà com l’entrega de notes de fa un dies, en grups reduïts, de màxim 6 alumnes (la majoria de vegades seran menys).

Els tutors de seguiment ja s’hauran posat en contacte amb els seus alumnes (a través del e-mail dels alumnes o per telèfon) per donar-los hora per vindre a recollir els butlletins i tancar el curs. Hi ha professors que no poden venir al centre per les seves circumstàncies personals i faran entrega per e-mail de notes.

L’assistència dels alumnes és voluntària, però si que ens agradaria comptar amb la seva presència. En cas de no voler assistir, informeu al tutor, i us farà entrega de les notes via e-mail.

Els alumnes, per venir, han de portar mascareta quirúrgica i omplerta i signada la declaració responsable COVID-19.