Documentació continuïtat alumnes ESO

Benvolgudes famílies,

Adjuntem en aquest article la documentació que us heu de descarregar, omplir i enviar escanejada al e-mail de l’institut (a8034035@xtec.cat) per a confirmar la continuïtat al centre del vostre fill/a. Heu d’enviar-la entre el 14 i el 30 de juny.

El pagament es farà a través de l’aplicació TokApp durant el mes de juliol (us arribarà missatge a través de l’aplicació).

Documentació alumnes que el curs vinent cursaran 2n d’ESO

Documentació alumnes que el curs vinent cursaran 3r o 4t d’ESO

Qualsevol dubte podeu trucar al 93 718 51 14 en horari de 9 a 14:30 h

Llistat alumnat de 1r ESO assignat al centre i informació per a la matrícula (Curs 2021-22)

A continuació mostrem el llistat de l’alumnat de 1r d’ESO assignats al nostre centre pel curs 2021-22.

I adjuntem el llistat amb la informació i documents que haureu d’omplir i enviar per correu a a8034035@xtec.cat (entre el 14 i 18 de juny) per formalitzar la matricula: Informació matriculació alumnat nou 1r ESO

Qualsevol dubte podeu trucar al 93 718 51 14 en horari de 9 a 14:30 h

Sant Jordi 2021

Tot i la situació de pandèmia actual, Sant Jordi és pel centre una diada molt especial.

Aquest any no hem pogut organitzar la nostra fira Medieval però ha estat un dia on els alumnes han gaudit de tallers relacionats amb Sant Jordi i els llibres.

També s’ha organitzat un concurs literari on hi ha hagut una gran participació. A continuació mostrem fotogràfies de la jornada:

Comunicacions a través de TokApp School

Com vam anunciar al juliol, anem a canviar el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), com ja vam canviar la forma de realitzar els pagaments.
Es realitzarà a través de l’aplicació de mòbil TokApp School, que la majoria ja teniu instal·lada al mòbil. És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.
Rebreu les comunicacions a través d’aquesta, de fet als pares/mares dels alumnes de l’ESO hem enviat informació sobre una sortida gratuïta que es farà la setmana vinent i que cal de la vostra autorització a través de la mateixa aplicació.
Per això us demanem que, si no la teniu instal·lada, la descarregueu ja mateix, per veure la informació de la sortida i autoritzar l’assistència. A més, la comunicació amb vosaltres deixarà de fer-se a través de sms per fer-se a través d’aquesta aplicació mòbil.
A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.
Moltes gràcies

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

Sortida a la Romànica (2n ESO)

Els alumnes de 2n d’ESO van fer una visita guiada per l’esglèsia de Santa Maria de Barberà del Vallès i els voltants com a part de l’estudi de l’edat mitjana que estan fent. Van poder veure una esglèsia de l’época amb unes pintures molt bé conservades.
Tot això a més de passar un dia una mica diferent i que es mereixen en un any on tot està tan limitat.
A continuació es mostren unes quantes fotografies fetes durant la sortida:

Picalletres

Demà a les 22.30 per Canal Terrassa s’emet el programa Picalletres on van participar els alumnes de 3r d’ESO

CARNESTOLTES 2020!

El passat divendres 21 de febrer es va celebrar en el nostre centre Carnestoltes.
Us deixem un enllaç amb fotografies i videos de la festa. Va ser un dia on tothom va gaudir d’un dia molt especial per a la comunitat educativa del nostre centre.
Fotos… Llegeix més»

EL FEDERICA AMB EL RAPER DRAKO

Els i les alumnes de DVC estan participant en un projecte de composició d’una cançó de rap amb el raper Drako, en el marc d’uns tallers de músiques urbanes al Casal de Joves. El raper Drako treballa també amb alumnes de les escoles de primària, i els nostres alumnes actualment l’estan ajudant en el muntatge audiovisual preparat per els nens i nenes de La Jota i La Sardana. Esperem que aviat us poguem mostrar els projectes.