ORDINADORS 1R ESO

Presentació digital de la reunió del 5 de juliol sobre el Chromebook pels alumnes de 1r d’ESO.
Per fer la comanda s’ha de fer l’ingrés al compte ES80 0049 5226 9726 1670 0929 posant al concepte el nom de l’alumne i l’institut.
Després omplir el formulari per internet següent: formulari reserva chromebook
Qualsevol dubte tècnic que tingueu respecte al procediment de compra de l’ordinador podeu trucar o apropar-vos a l’institut. A més, recordeu que encara que el formulari posi que l’últim dia del pagament o de la primera part del pagament és el 15 de juliol, finalment hem ampliat el termini fins el 31 de juliol.
Moltes gràcies

Els jardins de Badia

Els alumnes de 1r d’ESO han participat un any més en el Concurs de Jardins de la Festa major de Badia, i ens ofereixen aquest vídeo on fan un recorregut per tots els jardins.

Més Itàlia – Avui toca Florencia

Itàlia – Lucca

Avui disfruten d’una jornada a Lucca.

Itàlia….ara a gaudir!

Sortida Port Aventura

Els nostres alumnes ja disfruten de les atraccions i del bon temps!!!

17è Certamen Minerva

Aquest dijous a l’Auditori de Badia del Vallès s’ha celebrat el 17è certamen Minerva en el que es reconeixen i presenten els millors Treball de Recerca d’enguany dels instituts de Badia i Barberà.
Els nostres alumnes Pablo Galván i Eric Cruz han estat premiats pels seus treballs de recerca “Iris, creació d’un programa d’encriptació i desencriptació amb RSA i AES”, i “La vacunació infantil a partir de 1950”.
A l’acte també han participat les nostres alumnes Bárbara Lucas i Iratxe Campos que ens van delectar amb una fantàstica interpretació de la canço de Lady Gaga i Bradley Cooper, Shallow.
Enhorabona a tots!!!