APORTACIÓ QUOTA DE MATERIAL I AFA CONTINUITAT ALUMNES CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

De cara a la continuïtat dels vostres fills pel curs 2020-21 (alumnes que NO són nous al centre), haureu de fer:

1. Una aportació única i anual abans de formalitzar la matrícula en concepte de quota de material per import de 50,50€

Aquest import s’ha de pagar mitjançant l’aplicació Tok App que us vam demanar de descarregar (Enllaç a la informació sobre l’aplicació)

1. Una quota d’A.F.A ………………………………15,00 €

El pagament s’ha de fer per caixer automàtic al Banc de Sabadell amb una targeta de crèdit (pot ser de qualsevol entitat bancaria).

Número de compte AFA: ES48-0081-0078-2700-0132-6736

Indicar:

Codi de l’entitat (l’A.F.A.): 2019

Concepte:  Varis

Import:  15,00 €

Informació addicional:   Nom i cognoms de l’alumne

Si una família té dos fills o més, únicament farà el pagament d’una quota d’A.F.A.

Els pares presentaran el resguard en el moment de la matrícula.

(Subvencionen la dotació d’ordinadors pels alumnes, viatges, festes del centre, etc..)

Canvis en la forma de comunicació i pagaments

A partir d’ara, canviarem el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), i també el mitjà pel qual es realitzaran els pagaments.

Es realitzarà a través d’una aplicació de mòbil que alguns de vosaltres ja coneixereu perquè és utilitzada per algunes escoles de primària: TokApp.

Rebreu les comunicacions a través d’aquesta aplicació i podreu pagar tot el relacionat amb el centre a través d’ella (necessitareu targeta de dèbit o crèdit, com es fan en gairebé totes les compres on-line). És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.

Per això us demanem que descarregueu l’aplicació al mòbil quan abans millor, ja que la intenció és començar a utilitzar-lo els propers dies ja. A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.

Moltes gràcies

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

Picalletres

Demà a les 22.30 per Canal Terrassa s’emet el programa Picalletres on van participar els alumnes de 3r d’ESO

CARNESTOLTES 2020!

El passat divendres 21 de febrer es va celebrar en el nostre centre Carnestoltes.
Us deixem un enllaç amb fotografies i videos de la festa. Va ser un dia on tothom va gaudir d’un dia molt especial per a la comunitat educativa del nostre centre.
Fotos… Llegeix més»

EL FEDERICA AMB EL RAPER DRAKO

Els i les alumnes de DVC estan participant en un projecte de composició d’una cançó de rap amb el raper Drako, en el marc d’uns tallers de músiques urbanes al Casal de Joves. El raper Drako treballa també amb alumnes de les escoles de primària, i els nostres alumnes actualment l’estan ajudant en el muntatge audiovisual preparat per els nens i nenes de La Jota i La Sardana. Esperem que aviat us poguem mostrar els projectes.

.

IMPORTANT: Dilluns 16 de març penjarem una sèrie d’instruccions perquè els alumnes puguin realitzar tasques de les diferents matèries des de casa.

URGENT: ES SUSPENEN LES CLASSES A PARTIR DEL DIVENDRES 13 de MARÇ FINS AL DIA 27 INCLÒS

TAMBÉ QUEDEN SUSPESES LES PORTES OBERTES DEL DIA 14 DE MARÇ

Visita al Parc Güell

El dijous 13 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO del Federica Montseny visitaren el Parc Güell, on van gaudir d’un dia inoblidable amb els seus companys i professors. Aquí us deixem un vídeo amb algunes imatges de la sortida.

Visita a TV3

El divendres 14 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Federica Montseny van visitar les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí.