Butlletí de notes i altres informacions

Benvolgudes alumnes i famílies,

Els alumnes rebreu els butlletins de notes i els comentaris corresponents al 2n trimestre als  vostres correus de l’Institut Federica Montseny. El lliurament es farà al llarg del matí del divendres 3 d’abril.

A més a més, volem aprofitar per comunicar-vos que partir del dimecres 15 d’abril (dimarts 14 és festa a Badia) comença la tercera avaluació i ho farà a distància. Trobareu cada dilluns a la web la proposta de activitats de les diferents matèries amb les indicacions per realitzar-les. Són feines avaluables i formatives que comptaran per la nota del 3r trimestre.

Si us plau, contacteu amb el vostre tutor de seguiment per comunicar qualsevol inconvenient que pugui tenir per dur a terme les classes a distància o amb el lliurament de les notes del 2n trimestre.

1r d’ESO

Tutor Mikel Fernández mfernandez5@insfedericamontseny.cat
Coordinador Francesc Rocamora frocamora@insfedericamontseny.cat

TASQUES CONFINAMENT

IMPORTANT: Heu d’enviar les feines que us hem demanat durant aquestes tres setmanes de confinament abans del dia 13 d’abril.

Heu de contactar amb els vostres professors/es i posar-vos al dia amb les tasques. Enviar el que heu fet si ho heu fet a ordinador, o bé explicar en un correu què heu estat treballant si ho teniu a la llibreta.

LES FEINES S’HAN DE FER I AQUESTA PRIMERA TANDA DE FEINES ACABA EL 13 D’ABRIL.

Durant la Setmana Santa no us enviarem més tasques. Us deixem aquest temps per acabar el que us hem demanat fins ara.

RECORDEU QUE A LA PÀGINA WEB TENIU TAMBÉ EL LLISTAT AMB ELS RECURSOS ONLINE I TELEVISIUS DISPONIBLES, PER PODER AMPLIAR AMB NOVES PROPOSTES DE TREBALL

ÀNIMS I SEGUIU ACTIUS I ACTIVES!!

Les indicacions s’aniran actualitzant regularment, us recomanem que aneu consultant de nou des de l’enllaç d’aquesta pàgina.

Si teniu problemes amb l’usuari i contrasenya del Federica Montseny contacteu amb l’Ivan Vera: ivera@insfedericamontseny.cat

1r d’ESO

2n d’ESO

3r d’ESO

4t d’ESO

1r de Batxillerat

2n de Batxillerat

Recursos Online

.

IMPORTANT: Dilluns 16 de març penjarem una sèrie d’instruccions perquè els alumnes puguin realitzar tasques de les diferents matèries des de casa.

URGENT: ES SUSPENEN LES CLASSES A PARTIR DEL DIVENDRES 13 de MARÇ FINS AL DIA 27 INCLÒS

TAMBÉ QUEDEN SUSPESES LES PORTES OBERTES DEL DIA 14 DE MARÇ

CARNESTOLTES 2020!

El passat divendres 21 de febrer es va celebrar en el nostre centre Carnestoltes.
Us deixem un enllaç amb fotografies i videos de la festa. Va ser un dia on tothom va gaudir d’un dia molt especial per a la comunitat educativa del nostre centre.
Fotos… Llegeix més»

EL FEDERICA AMB EL RAPER DRAKO

Els i les alumnes de DVC estan participant en un projecte de composició d’una cançó de rap amb el raper Drako, en el marc d’uns tallers de músiques urbanes al Casal de Joves. El raper Drako treballa també amb alumnes de les escoles de primària, i els nostres alumnes actualment l’estan ajudant en el muntatge audiovisual preparat per els nens i nenes de La Jota i La Sardana. Esperem que aviat us poguem mostrar els projectes.

Visita al Parc Güell

El dijous 13 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO del Federica Montseny visitaren el Parc Güell, on van gaudir d’un dia inoblidable amb els seus companys i professors. Aquí us deixem un vídeo amb algunes imatges de la sortida.

Visita a TV3

El divendres 14 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Federica Montseny van visitar les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí.

Lot de Nadal

La mare de la nostra antiga alumna Carmen Martín, ha estat la guanyadora del lot de nadal, organitzat pels alumnes de 2n d’ESO per a recaptar diners per poder participar en el projecte Com Sona l’ESO 2019 que tindrà lloc a Altea (Alacant). Moltes felicitats… Llegeix més»

Sortida al Museu Egipci

Els alumnes de 1r d’ESO han continuat adquirint nous coneixements sobre Egipte, però aquesta vegada ho han fet fora del centre, concretament visitant el Museu Egipci de Barcelona. A continuació us deixem un vídeo de la sortida.

Presentació Stop Motion

Avui els alumnes de 4t de la matèria d’informàtica han visitat els alumnes de 2n de Música, per explicar-los en què ha consistit el seu projecte de Stop Motion, una tècnica d’animació a partir d’una seqüència d’imatges amb les quals es genera moviment. Han descobert… Llegeix més»

Producte Final Biologia 3r A

La setmana passada va acabar el projecte de 3r A “Anem d’urgències”, on els alumnes van agafar el rol de metges per esbrinar tipus de malalties. A continuació us deixem algunes fotos de la presentació.