Venda de llibres batxillerat

Com cada any, l’AMPA organitza la venda dels llibres de text de batxillerat.

En el següent enllaç podeu fer la comanda dels llibres dels vostres fills, a través de la web de la llibreria el Ruc Savi. Comprar-ho per aquesta via té l’avantatge de que els llibres tenen un 10% de descompte.

Els llibres encarregats es repartiran el dia 9 de setembre a l’institut. L’hora encara està per confirmar.

Moltes gràcies

Graduació 20/21

El passat 29 de juny vam celebrar al pati de l’institut l’acte de graduació de les promocions de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat del curs 20/21. Enhorabona a tots i totes!

Alumnat NOU 1r batxillerat assignat al centre i informació matrícula

A continuació mostrem el llistat de l’alumnat NOU de 1r de batxillerat assignats al nostre centre pel curs 2021-22.

I adjuntem el llistat amb la informació i documents que haureu d’omplir i enviar per correu a a8034035@xtec.cat (entre el 12 i 16 de juliol) per formalitzar la matricula: Informació matriculació alumnat nou 1r Batxillerat

Qualsevol dubte podeu trucar al 93 718 51 14 en horari de 9 a 13:00 h

Documentació continuïtat alumnes batxillerat curs vinent

Benvolgudes famílies,

Adjuntem en aquest article la documentació que us heu de descarregar, omplir i enviar escanejada al e-mail de l’institut (a8034035@xtec.cat) per a confirmar la continuïtat al centre del vostre fill/a a batxillerat el curs vinent (tant els alumnes que passen de 4t d’ESO a 1r de batxillerat, com aquells que passarien de 1r de batxillerat a 2n de batxillerat).
Heu d’enviar-la entre el 22 de juny i el 2 de juliol.

El pagament es farà a través de l’aplicació TokApp durant el mes de juliol (us arribarà missatge a través de l’aplicació).

Documentació

Qualsevol dubte podeu trucar al 93 718 51 14 en horari de 9 a 13:30 h

Documentació continuïtat alumnes ESO

Benvolgudes famílies,

Adjuntem en aquest article la documentació que us heu de descarregar, omplir i enviar escanejada al e-mail de l’institut (a8034035@xtec.cat) per a confirmar la continuïtat al centre del vostre fill/a. Heu d’enviar-la entre el 14 i el 30 de juny.

Documentació alumnes que el curs vinent cursaran 2n d’ESO

Documentació alumnes que el curs vinent cursaran 3r o 4t d’ESO

Qualsevol dubte podeu trucar al 93 718 51 14 en horari de 9 a 14:30 h

Llistat alumnat de 1r ESO assignat al centre i informació per a la matrícula (Curs 2021-22)

A continuació mostrem el llistat de l’alumnat de 1r d’ESO assignats al nostre centre pel curs 2021-22.

I adjuntem el llistat amb la informació i documents que haureu d’omplir i enviar per correu a a8034035@xtec.cat (entre el 14 i 18 de juny) per formalitzar la matricula: Informació matriculació alumnat nou 1r ESO

Qualsevol dubte podeu trucar al 93 718 51 14 en horari de 9 a 14:30 h

Sant Jordi 2021

Tot i la situació de pandèmia actual, Sant Jordi és pel centre una diada molt especial.

Aquest any no hem pogut organitzar la nostra fira Medieval però ha estat un dia on els alumnes han gaudit de tallers relacionats amb Sant Jordi i els llibres.

També s’ha organitzat un concurs literari on hi ha hagut una gran participació. A continuació mostrem fotogràfies de la jornada:

Comunicacions a través de TokApp School

Com vam anunciar al juliol, anem a canviar el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), com ja vam canviar la forma de realitzar els pagaments.
Es realitzarà a través de l’aplicació de mòbil TokApp School, que la majoria ja teniu instal·lada al mòbil. És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.
Rebreu les comunicacions a través d’aquesta, de fet als pares/mares dels alumnes de l’ESO hem enviat informació sobre una sortida gratuïta que es farà la setmana vinent i que cal de la vostra autorització a través de la mateixa aplicació.
Per això us demanem que, si no la teniu instal·lada, la descarregueu ja mateix, per veure la informació de la sortida i autoritzar l’assistència. A més, la comunicació amb vosaltres deixarà de fer-se a través de sms per fer-se a través d’aquesta aplicació mòbil.
A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.
Moltes gràcies

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

Sortida a la Romànica (2n ESO)

Els alumnes de 2n d’ESO van fer una visita guiada per l’esglèsia de Santa Maria de Barberà del Vallès i els voltants com a part de l’estudi de l’edat mitjana que estan fent. Van poder veure una esglèsia de l’época amb unes pintures molt bé conservades.
Tot això a més de passar un dia una mica diferent i que es mereixen en un any on tot està tan limitat.
A continuació es mostren unes quantes fotografies fetes durant la sortida: