Venda de llibres de batxillerat per part de l’AFA

Com cada any l’AFA  organitza la venda de llibres de batxillerat (a l’ESO no en tenim, i els que tenim són socialitzats).

El llistat de llibres i dossiers que s’utilitzen a batxillerat us l’adjuntem en el següent enllaç. NOMÉS CAL COMPRAR ELS LLIBRES, els dossiers es pagaran al setembre a través de l’aplicació Tok App que ja vam demanar que us la descarreguéssiu. Recordeu, també, que només heu de comprar els llibres de les matèries comuns  i de les de modalitat que han triat els vostres fills/es.

LLISTAT LLIBRES I DOSSIERS

Per fer la comanda de llibres s’ha de fer a través de la web de la llibreria “El Ruc Savi” de Cerdanyola de Vallès, i l‘entrega dels llibres es farà a l’institut la tarda del dia 7 de setembre de 16 a 19h.

A continuació un donem l’enllaç a la web on es fa la comanda. Si són llibres de 1r de batxillerat heu de triar “B1” i si és 2n de batxillerat “B2”. Després una vegada dintre heu de “generar comanda” i seleccionar els llibres que voleu comprar.

LINK COMANDA DE LLIBRES

Recordeu que l’únic requisit per fer la comanda és pagar la quota de l’AFA.

Moltes gràcies i bon estiu!

ORDINADORS 1R ESO

Presentació digital de la part de la reunió del 13 de juliol  que parlàvem sobre el Chromebook pels nous alumnes de 1r d’ESO. En ella està exposada tota la informació tècnica i de procediment per la reserva i compra del chromebook (ordinador portàtil) que s’han de comprar els alumnes. Ja es va comentar i explicar a la reunió que tots els alumnes han de comprar el mateix

Recordeu que hi ha l’opció de comprar el chromebook només, o també afegir dos packs opcionals: un seria com una extensió de la garantia i un altre pack de funda+ratolí.

Per fer la comanda s’ha de fer l’ingrés al compte ES26 0128 0533 5605 0000 3722 posant al concepte el nom de l’alumne i l’institut.
Després omplir el formulari per internet següent: FORMULARI RESERVA CHROMEBOOK

Qualsevol dubte tècnic que tingueu respecte al procediment de compra de l’ordinador podeu trucar a l’institut. A més, recordeu que el termini per fer el primer pagament (o si decidiu pagar-ho completament en un sol pagament) és el 2 d’agost.

Moltes gràcies

Canvis en la forma de comunicació i pagaments

A partir d’ara, canviarem el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), i també el mitjà pel qual es realitzaran els pagaments.

Es realitzarà a través d’una aplicació de mòbil que alguns de vosaltres ja coneixereu perquè és utilitzada per algunes escoles de primària: TokApp.

Rebreu les comunicacions a través d’aquesta aplicació i podreu pagar tot el relacionat amb el centre a través d’ella (necessitareu targeta de dèbit o crèdit, com es fan en gairebé totes les compres on-line). És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.

Per això us demanem que descarregueu l’aplicació al mòbil quan abans millor, ja que la intenció és començar a utilitzar-lo els propers dies ja. A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.

Moltes gràcies

 

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

MATRÍCULA ALUMNES NOUS 1r d’ESO (Curs 2020-21): procés matriculació i REUNIÓ INFORMATIVA AL CENTRE

Benvolgudes famílies,

El període de matriculació dels alumnes nous al centre que cursaran l’ESO és del 13 al 17 de juliol.

Per tal de facilitar aquest procediment, conèixer-nos i explicar el nostre funcionament i altres temes importants que no us vam poder transmetre a les jornades de portes obertes, hem considerat convenient organitzar una reunió el dilluns 13 de juliol, on es parlarà d’aquests temes (entre d’altres el de la compra d’ordinadors).

Us convoquem en dues franges horàries per poder estar en grups petits (us demanem també que vingui només una persona per alumne), i aprofitarem també per formalitzar la matrícula aquell mateix dia, i així us estalvieu viatges a l’institut i el temps que això comporta.

A continuació us enllacem un document amb tota la informació necessària per la reunió i la matriculació dels vostres fills (documents necessaris que s’han d’omplir i signar, pagaments, etc.).

També s’indica que la matrícula la podeu realitzar per 3 vies:

  • El dia de la reunió.
  • Durant la resta de la setmana, demanant cita prèvia (trucant al telèfon de l’institut 937185114)
  • Per via telemàtica, fent arribar els documents a l’adreça electrònica del centre a8034035@xtec.cat

DOCUMENT INFORMACIÓ MATRÍCULA

Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres per telèfon o correu del centre.

La direcció del centre

Recollida presencial de notes finals

Aquest dilluns 29 està prevista l’entrega del butlletí de notes dels alumnes que van haver de fer recuperacions de matèries suspeses. Es farà com l’entrega de notes de fa un dies, en grups reduïts, de màxim 6 alumnes (la majoria de vegades seran menys).

Els tutors de seguiment ja s’hauran posat en contacte amb els seus alumnes (a través del e-mail dels alumnes o per telèfon) per donar-los hora per vindre a recollir els butlletins i tancar el curs. Hi ha professors que no poden venir al centre per les seves circumstàncies personals i faran entrega per e-mail de notes.

L’assistència dels alumnes és voluntària, però si que ens agradaria comptar amb la seva presència. En cas de no voler assistir, informeu al tutor, i us farà entrega de les notes via e-mail.

Els alumnes, per venir, han de portar mascareta quirúrgica i omplerta i signada la declaració responsable COVID-19.

Picalletres

Demà a les 22.30 per Canal Terrassa s’emet el programa Picalletres on van participar els alumnes de 3r d’ESO

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

En el següent enllaç teniu un link amb tota la informació de la preinscripció de Batxillerat ( calendari, matrícula, documentació, etc)
Esteu-vos atents a la pàgina web del centre perquè al llarg d’aquesta setmana penjarem més informació relacionada.
Si teniu dubtes poden contactar amb nosaltres per:
Telèfon… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS: 2020-2021

 
IMPORTANT: Aquesta informació és només per fer la preinscripció de Batxillerat.
Podeu consultar l’oferta de places de Batxillerat per alumnes procedents d’altres centres aquí
Si teniu dubtes poden contactar amb nosaltres per:
Telèfon mòbil: 681 39 04 83
Adreça electrònica: iesfedericamontseny@xtec.cat
HORARI DE CONTACTE: De dilluns a divendres de 10… Llegeix més»