Picalletres

Demà a les 22.30 per Canal Terrassa s’emet el programa Picalletres on van participar els alumnes de 3r d’ESO

CARNESTOLTES 2020!

El passat divendres 21 de febrer es va celebrar en el nostre centre Carnestoltes.
Us deixem un enllaç amb fotografies i videos de la festa. Va ser un dia on tothom va gaudir d’un dia molt especial per a la comunitat educativa del nostre centre.
Fotos… Llegeix més»

EL FEDERICA AMB EL RAPER DRAKO

Els i les alumnes de DVC estan participant en un projecte de composició d’una cançó de rap amb el raper Drako, en el marc d’uns tallers de músiques urbanes al Casal de Joves. El raper Drako treballa també amb alumnes de les escoles de primària, i els nostres alumnes actualment l’estan ajudant en el muntatge audiovisual preparat per els nens i nenes de La Jota i La Sardana. Esperem que aviat us poguem mostrar els projectes.

.

IMPORTANT: Dilluns 16 de març penjarem una sèrie d’instruccions perquè els alumnes puguin realitzar tasques de les diferents matèries des de casa.

URGENT: ES SUSPENEN LES CLASSES A PARTIR DEL DIVENDRES 13 de MARÇ FINS AL DIA 27 INCLÒS

TAMBÉ QUEDEN SUSPESES LES PORTES OBERTES DEL DIA 14 DE MARÇ

Visita al Parc Güell

El dijous 13 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO del Federica Montseny visitaren el Parc Güell, on van gaudir d’un dia inoblidable amb els seus companys i professors. Aquí us deixem un vídeo amb algunes imatges de la sortida.

Visita a TV3

El divendres 14 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Federica Montseny van visitar les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí.

Lot de Nadal

La mare de la nostra antiga alumna Carmen Martín, ha estat la guanyadora del lot de nadal, organitzat pels alumnes de 2n d’ESO per a recaptar diners per poder participar en el projecte Com Sona l’ESO 2019 que tindrà lloc a Altea (Alacant). Moltes felicitats… Llegeix més»