17è Certamen Minerva

Aquest dijous a l’Auditori de Barberà del Vallès s’ha celebrat el 17è certamen Minerva en el que es reconeixen i presenten els millors Treball de Recerca d’enguany dels instituts de Badia i Barberà.
Els nostres alumnes Pablo Galván i Eric Cruz han estat premiats pels seus treballs de recerca “Iris, creació d’un programa d’encriptació i desencriptació amb RSA i AES”, i “La vacunació infantil a partir de 1950”.
A l’acte també han participat les nostres alumnes Bárbara Lucas i Iratxe Campos que ens van delectar amb una fantàstica interpretació de la canço de Lady Gaga i Bradley Cooper, Shallow.
Enhorabona a tots!!!

Pica Lletres

El proper dimarts dia 2 d’abril comencen les emissions a Canal Terrassa del concurs Pica Lletres, al qual vau participar.

Us fem arribar un document amb els horaris d’emissió dels programes. Cal que el consulteu per saber quin dia s’emetrà la vostra participació.
Els programes s’emetran els dimarts a les 20.30 h.

Sortida 1rESO

Excursió al Turo de Montcada. Sortida naturalista 1rESO. Estudi del bosc mediterrani i d’una explotacio minera a cel obert.

Info Esquiada 2019

Aquí teniu el power point amb tota la informació referent a l’esquiada a Vallter 2000 d’aquesta propera setmana.

Si teniu qualsevol dubte, contacteu amb el Miki.

IMPORTANT.- Heu de portar sac de dormir i tovallola per la dutxa.

Podeu clicar sobre el link o sobre la foto per obrir-ho.

Presentació Esquiada 2019

Si tenim connexió a internet, us penjarem un reportatge de les fotos més divertides de l’activitat. Aneu consultant durant dijous i divendres !!!