Setmana de la ciència 2019

Durant aquesta setmana, al centre celebrem la Setmana de la ciència. Els alumnes participaran en tallers i xerrades de temàtica científica. A més, poden participar en una sèrie de concursos i guanyar grans premis.

Bona setmana i gaudiu amb la ciència!!

Taller d’insectes

Els alumnes de 2n d’ESO han participat en la segona jornada de la Setmana de les Ciències. Concretament han gaudit d’un taller titulat Hotel d’Insectes, en el qual han creat un ecosistema en equilibri pel nostre hort o jardí.

Producte Biologia de 3r

La setmana passada va acabar el projecte de 3r B “Anem d’urgències”, on els alumnes van agafar el rol de metges per esbrinar tipus de malalties. A continuació us deixem algunes fotos de la presentació.

Sortida de 3r d’ESO

El passat dijous 31 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO van gaudir de la sortida de tutoria al Parc Vallparadís, on van realitzar nombroses activitats. A continuació, us deixem algunes fotografies de la sortida

Sortida de 2n d’ESO

En la sortida de tutoria, els alumnes de 2n d’ESO del Federica han visitat el parc de Catalunya en miniatura, on han pogut conèixer els monuments més representatius de Catalunya. A més a més, han gaudit d’

activitats emocionats com ara la tirolina. A continuació podeu veure algunes imatges de la sortida.

Sortida de tutoria de 4t

Els alumnes de 4t d’ESO del Federica han competit entre ells en nombroses partides de bolos arran de la sortida anual de tutoria. Aquí us deixem algunes imatges de les intenses partides.

Sortida Tutoria 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han gaudit de la seva primera sortida de tutoria en aquesta nova etapa acadèmica i ho han fet al Parc Central del Vallès, on han realitzat nombroses activitats dirigides. Aquí podeu veure algunes imatges de la sortida.

Sortida Batxillerat

Avui els alumnes de 1r i 2n de batxillerat han gaudit de la sortida de tutoria i s’ha dut a terme a Barcelona. Els primers d’ells s’han fet moltíssimes fotos al Museu de les Il·lusions mentre que els segons han competit entre ells en unes emocionants partides amb pistoles làser. Aquí us deixem un vídeo amb les millors imatges.

Presentació del Producte de Socials

El passat divendres 25, els alumnes de 2n B i D van presentar els seus productes finals del 1r projecte de socials titulat Viatge per les nostres arrels i que consistia en dissenyar un viatge amb vestigis medievals entre els següents destins: Andalusia, Nord de Catalunya, Astúries i Cantàbria, Castella i Lleó i Camí de Santiago. Felicitar-los pel treball fet i animar-los a continuar treballant.

Paella al Federica!

El dijous 24 d’Octubre, alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO han cuinat una paella a l’institut com a producte final del projecte que han dut a terme en les últimes setmanes. Els seus professors els volen felicitar i animar-los a continuar per aquest… Llegeix més»

Sortida al mNactet

Ahir dimarts 22 d’octubre, els alumnes de la matèria d’història del món contemporani van visitar el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (MNACTEC), on van conèixer de primera mà el funcionament de la màquina de vapor i les condicions dels obrers… Llegeix més»