Setmana de la ciència 2023

Hola a tothom!
Ens plau anunciar una setmana plena d’activitats emocionants i educatives en el marc de la Setmana de la Ciència al nostre institut de secundària. Aquí teniu una breu descripció dels tallers i xerrades que es duran a terme:

1r ESO: L’aigua està sempre en equilibri?
Una exploració fascinant del cicle de l’aigua i com aquest es manté en un estat d’equilibri preciós.

3r ESO: Com sé que compro?
Un taller pràctic per ajudar els alumnes a prendre decisions informades sobre les seves compres, incloent-hi temes com etiquetes i sostenibilitat.

3r ESO: La xocolata és dolça per a tothom?
Un tast sensorial que explora les preferències de gustos personals i com es relacionen amb la diversitat de paladars.

4t ESO: Què em poso aquest matí?
Un taller sobre la psicologia de la moda, ajudant els alumnes a entendre com les seves eleccions de vestuari poden afectar el seu estat d’ànim i confiança.

3r ESO, 4t ESO, 1r BAT i 2n BAT: La Marató 2023 – Salut sexual i reproductiva
Participa en aquestes xerrades informatives i rellevants que aborden qüestions crucials sobre la salut sexual i reproductiva.

Activitats per 2n ESO:
Dins de l’horari lectiu, els alumnes de 2n ESO gaudiran d’activitats especials relacionades amb la ciència, dissenyades per fomentar la seva curiositat i amor pel coneixement.

Per a tots els alumnes: 1r concurs frases científiques brillants. Us animem a participar!! Us adjuntem les bases del concurs.

Estem emocionats per compartir aquesta experiència educativa única amb tots vosaltres. Prepareu-vos per aprendre, descobrir i divertir-vos mentre celebrem la Setmana de la Ciència!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *