Activitats esportives Pla Català de l’esport

El nostre institut, juntament a l’Institut Badia i l’Ajuntament, forma part del Pla Català de l’Esport. L’objectiu és aprofitar el gran potencial de les activitats esportives per contribuir a la formació personal i cívica dels nostres joves.

Per aquest motiu s’han organitzat dos cursos que es faran com activitats extraescolars i que es duran a terme a partir del 8 de gener a les tardes: pàdel i cal·listènia.

Per tal de poder participar en aquests cursos cal ser alumnes d’un institut, i omplir el formulari que trobareu en el codi QR dels cartells que us deixem a continuació.

Animeu-vos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *