Acte de cloenda de l’APS Mercats Sostenibles

El passat dimecres 29 un grup d’ alumnes de 3r van participar en la cloenda del projecte “Mercats sostenibles” coordinat per la Diputació de Barcelona.
Al llarg d’unes setmanes els alumnes van conèixer la problemàtica que suposen els envasos d’un sol ús pel medi ambient i, posteriorment, van organitzar una campanya de conscienciació dirigida als usuaris i usuàries del mercat municipal. L’objectiu del projecte era promoure la reducció de l’ús d’envasos d’un sol ús al mercat del municipi. Bona feina noies i nois!