Matrícula Cicles Formatius

En aquesta pàgina trobareu les instruccions per a efectuar la matricula als cicles formatius.

No s’acceptarà cap matrícula amb la documentació incompleta, formularis incomplets i sense els comprovants de pagament corresponents.

Important! Quan acabeu d’omplir qualsevol formulari editable pel seu enviament o impressió, heu de imprimir-lo com a PDF per tal que ja no sigui editable i no es pugui manipular.

Per a la presentació de la documentació a la secretaria del centre, heu de sol·licitar cita prèvia:

Per fer la compra de llibres mireu el llistat i seguiu les instruccions

Documentació a trametre:

Alumnes de nova incorporació al centre  Alumnes que passen de curs o repetidors
Full Checklist 1 Full Checklist 2
Títol o resguard d’accés al Cicle Formatiu
NIF o passaport alumne i tutors legals (en cas d’alumne menor d’edat)
Llibre de família o Partida de naixement (en cas d’alumne menor d’edat)
Targeta sanitària
Full Autorització dret d’imatge
Full d’autorització comunicació de dades alumne
Full Compromís i acceptació de les condicions de la formació en alternança Full Compromís i acceptació de les condicions de la formació en alternança
Full d’elecció mòduls:

Grau Mitjà
Instal·lacions elèctriques i automàtiques (EE10)
Gestió Administrativa (AG10)
Mecanització (FM20)
Soldadura i Caldereria (FM10)

Grau Superior
Automatització i robòtica industrial (EEB0)
Administració i Finances (AGB0)
Fabricació Mecànica (motlles i matrius) (FMB1)

Full d’elecció mòduls:

Grau Mitjà
Instal·lacions elèctriques i automàtiques (EE10)
Gestió Administrativa (AG10)
Mecanització (FM20)
Soldadura i Caldereria (FM10)

Grau Superior
Automatització i robòtica industrial (EEB0)
Administració i Finances (AGB0)
Fabricació Mecànica (motlles i matrius) (FMB1)

Pagaments a Banc Sabadell:

Full i comprovant de pagament preu públic matrícula Generalitat (solament grau superior). Si existeix bonificació també s’ha d’aportar el document justificatiu

Quota AFA. Sent soci de l’AFA es gaudeix de un descompte en la compra de llibres a la llibreria Carlin. Quota AFA. Sent soci de l’AFA es gaudeix de un descompte en la compra de llibres a la llibreria Carlin.
Altra documentació Altra documentació
  • Per a informació a l’hora d’emplenar el full “Compromís i acceptació de les condicions de la formació en alternança” disposeu de la següent informació (obrir QR):