Preinscripció ESO

Del 13 al 22 de maig s’obre la preinscripció escolar per als ensenyaments d’educació secundària obligatòria (ESO)

Com a prevenció davant el coronavirus, no serà possible realitzar visites al centre i es promou la preinscripció telemàtica, a través del portal preinscripcio.gencat.cat

Amb aquest procés s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre; queda substituïda per un formulari telemàtic i l’enviament de la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu al correu electrònic del centre demanat en primera opció.

Informació de contacte

La informació de contacte de l’INS El Palau per al procés d’admissió és la següent:

• Correu electrònic: (del 13 i fins al 22 de maig): a8043671@xtec.cat
  • Telèfon: 93 6531659
  • Horari d’atenció telefònica: ( del 13 al 22 de maig) 9:00h – 13:30h
  • Horari d’atenció al públic (amb cita prèvia): (del 19 al 22 de maig) 9:30h – 13:00h

Documentació

Podeu trobar quina documentació és necessària per a la preinscripció i matriculació, així com la resolució del Departament d’Educació en els següents documents:

Resum de la documentació que cal presentar
Resolució del Departament d’Educació
Resolució de la Modificació de la preinscripció
Carta de compromís educatiu
Projecte Educatiu de Centre (PEC)
Zonificació i plànols

Sol·licituds presencials amb cita prèvia

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic disposaran d’uns dies per poder lliurar les sevessol·licituds de forma presencial només amb cita prèvia. Durant els dies vinents posarem a disposició dels pares i mares un sistema de cita prèvia en línia on es podrà demanar cita per fer la preinscripció.

S’han de tenir en consideració les següents mesures de seguretat durant l’atenció presencial:

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  • És important portar la documentació per poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa, a més d’un bolígraf;
  • Recomanem portar mascareta i guants;

No han d’anar al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

1. ADOLFO TUDELA DASI

Buenos días, soy el padre de Joel Tudela Ramírez , alumno de primer curso de grado medio de mecánica y soldadura, necesitaría información sobre la preinscripción para el segundo curso del mismo módulo
    Grácias.

1. admin Autor de l'article

Si es alumno del centro y quiere continuar con los mismos estudios, no necesita hacer preinscripción, directamente tiene que matricularse. Si no cambian las fechas, en principio del 1 al 7 de septiembre. De todas formas mirar regularmente la WEB del centro para asegurarse.