Biblioteques obertes

Biblioteques obertes. Del 8 d’abril al 31 de maig de 2024.

Objectiu: contribuir a la millora de les condicions d’escolarització i a l’èxit escolar educatiu.

Descripció de l’activitat: s’obriran les biblioteques de quatre centres educatius de Sant Andreu de la Barca per tal de garantir un espai de treball i estudi a l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de primària, i a l’alumnat d’ESO dels instituts.

Les biblioteques són obertes. És a dir, a l’activitat hi podt assistir alumnat de tot el municipi. Això sí, tenint en compte que l’alumnat de primària ha de dirigir-se a les escoles i, els de secundària, als instituts.

Els centres educatius que obriran la biblioteca són:

Institut Montserrat Roig
Dimecres de 16.30 h a 18.30 h
Límit inscripcions dimarts a les 23.59 h
Capacitat màxima: 25 persones

Institut El Palau
Dilluns de 16.30 h a 18.30 h
Límit inscripcions diumenge a les 23.59 h
Capacitat màxima: 25 persones

Escola Can Salvi
Dimarts i dijous de 16.30 h a 17.30 h
Límit inscripcions dilluns i dimecres a les 23.59 h
Capacitat màxima: 16 persones

Escola Sant Andreu de la Barca
Dilluns i dimecres de 16.30 h a 17.30 h
Límit d’inscripció diumenge i dimarts a les 23.59 h
Capacitat màxima: 20 persones

Les biblioteques comptaran amb el suport d’una persona tallerista. La seva funció és donar suport a les tasques escolars i fomentarà els hàbits d’estudi i el gust per la lectura. També vetllarà per l’ús de la llengua catalana com a llengua compartida i de cohesió social.

Inscripció: Per poder assistir a l’activitat cal inscripció prèvia. La inscripció es podrà fer en el següent enllaç: https://sabarca.cat/reserva