Programa de Suport Vital Bàsic

Des de fa 4 anys, l’institut El Foix està adherit al Programa de Suport Vital als centres educatius. Un any més, des  de l’assignatura d’Educació Física s’ha realitzat la formació corresponent per tal d’assolir i consolidar els continguts sobre reanimació cardiopulmonar que corresponen a cada nivell. Al final d’etapa, els alumnes poden optar al certificat en SVB que emet el Consell Català de Ressuscitació. Enguany han estat 10 els alumnes que han aconseguit aquest certificat. Enhorabona a totes i a tots!

. .