Mostra de projectes de 3rD i 4tFIL

L’alumnat de 3rD i 4t Fil d’ESO de l’INS El Foix ha convocat una mostra de projectes que han dut a terme en aquest curs. Aquest acte està obert a totes les famílies, alumnes, professorat i empreses col·laboradores.

Els projectes s’organitzen en diferents àmbits com el científic i tecnològic, àmbit lingüístic i social i l’àmbit d’expressió. D’aquesta manera podreu observar els productes realitzats pels alumnes: projecte d’empresa, energies renovables, la nostra alimentació, els drets dels infants, descoberta de l’entorn i moltes coses més.

INFORMACIÓ GENERAL:
Dia: 9/03/2022
Localitat: Sala Alguer (Santa Margarida i els Monjos)
Hora local: De 17:30 a 18:30