Dia Internacional de la Dona i la Nena a la ciència

L’11 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de la Nena i la Dona a la Ciència. Des del departament de ciències i amb la col·laboració del departament d’anglès a 3r ESO, es van realitzar diferents activitats amb l’objectiu d’apropar al nostre alumnat l’aportació de les dones en aquest àmbit, que molt sovint és oblidada o minimitzada.  Les activitats i xerrades que es van dur a terme van ser les següents:

– Pòster sobre una científica a triar entre Diana Trujillo, Gabriela Monreale i Josefina Castellví a 1r d’ESO.
– Joc “Qui és qui” per identificar dones científiques i els seus descobriments a 2n d’ESO.
– Activitat amb el departament d’anglès sobre la pel·lícula:”Hidden Figures” a 3r d’ESO.
– Xerrades a càrrec de dues exalumnes: Aida Mata (Ciències Biomèdiques) i Emma Mata (Biotecnologia) a 4t d’ESO
– Xerrada a càrrec de Rocío Prieto (Ciències Exactes) a 1r de batxillerat.