PREMIS ARGÓ PER ALS NOSTRES TREBALLS DE RECERCA

El dimarts 21 de Juny la Universitat Autònoma de Barcelona va lliurar el 13è Premi Argó a Treballs de Recerca de Batxillerat. En aquesta ocasió els treballs dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat han aconseguit 3 premis Argó. Moltes felicitats a tots 5!

-“Els anys difícils de la postguerra: fam i misèria a Olesa de Montserrat” del Josep Daura Casanovas, tutoritzat per la Blanca Mampel (i ja van 5 premis a aquest treball!). Primer premi a treballs fets en el marc del Programa Argó.

-“Avaluació nutricional de la població d’Esparreguera” de la Júlia Luna Minguell i la Jana Queralt Crusat, tutoritzat per la Yolanda Eito. Segon premi en l’àmbit de biociències i ciències de la salut.

-“Antibacterians naturals en la conservació d’aliments” de la Miriam Bustos Pozo i la Judith Queralt Crusat, tutoritzat per la Yolanda Eito. Segon premi en l’àmbit de Ciències.

foto argo

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut