Llibres de text curs escolar 2020-21

– En el següent enllaç trobareu el llistat de llibres per al curs vinent 2020-21.

LLIBRES CURS 20-21 – ESO PER CURSOS (darrera versió 10/07/20)

LLIBRES CURS 20-21 – 1R BATXILLERAT PER MODALITATS

LLIBRES CURS 20-21 – 2N BATXILLERAT PER MODALITATS

COM FER-SE SOCI DE L’AMPA?

-En els següents arxius , trobareu la informació sobre el reciclatge dels llibres que heu fet servir aquest curs.

Full informatiu 1r ESO

Full informatiu 2n ESO

Full informatiu 3r ESO

Full informatiu 4t ESO

Full informatiu 1r Batx

Full informatiu 2n Batx

Full informatiu alumnat que marxa del Centre

– A l’arxiu següent trobareu l’assignació de matèries optatives específiques a l’alumant de 4t d’ESO 2020/2021:

OPTATIVES 4T D’ESO 2020-2021

Premiats pel Cine Base i l’ESCAC

L’Aina Espín, alumna de Batxillerat d’Arts Escèniques, ha guanyat un concurs organitzat per Cine Base i l’ESCAC (Escola Superior de Cine i Audiovisuals de Catalunya). L’Aina va presentar un dibuix que ha estat seleccionat per formar part de la samarreta d’aquesta edició de Cine Base. El premi consisteix en fer un curs de la Summer School de l’ESCAC.

Moltes FELICITATS.

Sorteig butlletes esquiada 3r ESO

Us informem que les butlletes que l’alumnat de 3r ESO va vendre per financiar-se l’esquiada i el sorteig de les quals, va quedar anul.lat pel COVID-19, es va acordar assignar el sorteig de la ONCE del divendres 19 de juny com a premiat.

Preinscripció BTX 20-21. Publicació llistes.

15/06/20 – Llistes amb el barem provisional: ACCÉS A LA LLISTA

22/06/20 – Llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions: ACCÉS A LA LLISTA

26/06/20 – Llistes ordenades definitives: ACCÉS A LA LLISTA

07/07/20 – Oferta definitiva de places: ACCÉS A L’OFERTA

07/07/20 – Alumnes preinscrits a l’Institut El Castell: ACCÉS A LA LLISTA

07/07/20 – Alumnes assignats a l’Institut El Castell amb indicació de la primera petició: ACCÉS A LA LLISTA

ELS ALUMNES ASSIGNATS HAN DE FORMALITZAR LA MATRÍCULA A L’INSTITUT EL CASTELL DEL 8 AL 14 DE JULIOL (en cas contrari, es considera que es  renuncia a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades):

INSTRUCCIONS PER A LA MATRÍCULA

FULL DE DADES DE CONTACTE (necessari per a la matrícula)

Presentació de sol·licituds d’escolarització a partir de l’11/06/20 per al curs 20-21 al municipi d’Esparreguera per a 2n cicle d’Educació Infantil, Primària i ESO

Les famílies que han presentat les sol·licituds en els centres educatius dins el període ordinari, han d’adreçar les seves consultes en el centre de 1a opció on han entrat la sol·licitud de preinscripció.
Aquelles famílies que no han presentat la sol·licitud en cap centre… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ESO 2020-2021

09/06/20 – Publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions: ACCÉS A LA LLISTA

11/06/20 – Publicació de llistes ordenades definitives: ACCÉS A LA LLISTA

06/07/20 – Publicació oferta definitiva de places: ACCÉS A LA LLISTA

07/07/20 – Publicació llista alumnes assignats a l’Institut El Castell amb indicació de la primera petició: ACCÉS A LA LLISTA

07/07/20 – Publicació llista alumnes preinscrits a l’Institut El Castell amb indicació del centre assignat: ACCÉS A LA LLISTA

07/07/20 – Publicació de la llista d’espera de l’Institut El Castell: ACCÉS A LA LLISTA

ELS ALUMNES ASSIGNATS HAN DE FORMALITZAR LA MATRÍCULA A L’INSTITUT EL CASTELL DEL 13 AL 17 DE JULIOL (en cas contrari, es considera que es  renuncia a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades):

INSTRUCCIONS PER A LA MATRÍCULA A 1R D’ESO

FULL DE DADES DE CONTACTE (necessari per a la matrícula)

ALTA TRANSPORT ESCOLAR (en cas necessari i només si encara no ens l’heu tramès)

Així mateix, us informem que us hem tramès al mail informat a la preinscripció la convocatòria a la reunió virtual amb l’equip directiu (via Meet) que tindrà lloc el proper 14 de juliol de 2020, a les 17.