Celebrem el darrer dia lectiu de 2016!

L’últim dia de classe de l’any sempre és una jornada especial al centre: primer participem a la gimcana organitzada per l’alumnat de 1r. de batxillerat i després gaudim d’algunes actuacions musicals.

Aquí us deixem un petit resum del passat 22 de desembre.

COL•LABOREM AMB OMPLIMLAPICA

regals-omplim-la-pica-2

Nou logo Institut El Castell

Ja tenim logo guanyador del nostre concurs. El disseny guanyador pertany a l’alumne de 1BB de Batxillerat Pol López Estrada.

Moltes felicitats!!!

logo-el-castell-petit

Feliç aniversari Firdaous!

El passat 30 de Novembre l’alumnat  de 2n ESO que cursa l’optativa de francès va celebrar l’aniversari de la nostra auxiliar de conversa , Firdaous. Tots estem molt contents de tenir-la al centre !!!! Ens ho vam passar mooolt bé, i ens va fer molta llàstima haver-nos de menjar el pastís……. estava boníssim!!!!!

Gràcies a tots i totes  per la vostra col.laboració i complicitat!!!

La Finestra del Castell

Com cada primer dimecres de mes, ahir es va obrir de nou La finestra del Castell. Els alumnes de l’optativa d’escenografia ens van explicar com preparen el nou musical. A més, també van estrenar nova secció amb l’alumnat d’audició musical de 2n de batxillerat.

Al següent enllaç podeu escoltar el programa d’ahir: LA FINESTRA DEL CASTELL

img-20161027-wa0006 img-20161027-wa0005