Començament del curs escolar

El dilluns 13 de setembre s’inicien les classes del curs escolar 2021 – 2022.
Les hores d’inici seran esglaonades segons el curs:

• A les 8:00: 1r ESO
  • A les 8:15: 2n ESO
  • A les 8:30: 3r ESO
  • A les 8:45: 4t ESO
  • A les 9:00: Batxillerat

La finalització de les classes serà… Llegeix més»

Recuperacions 2021

Les dates i horaris de les recuperacions de les assignatures suspeses de 1r de batxillerat són les següents:
Dijous 2 de setembre

• De les 9:00 a les 10:30. Anglès i Educació Física.
  • De les 11:00 a les 12:30. Castellà i Matemàtiques CCSS.
  • De les 13:00 a les 14:30. Matemàtiques… Llegeix més»

Participació al Campus ÍTACA

Els nostres alumnes de 3r ESO: el Denis, el Josep, la Laura, la Manuela i el Soule han viscut l’experiència del Campus ÍTACA. Com ja sabeu, Campus ÍTACA és un programa socioeducatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per la Fundació… Llegeix més»

El jardí de la memòria

A molts de nosaltres ens sona el nom de FUPAR.
Es tracta d’una entitat sense ànim de lucre situada a Terrassa, originada per donar continuïtat al projecte anomenat Tallers Protegits Amars Roumens i creada oficialment l’any 1985. Volen ajudar a situar
les persones amb diversitat… Llegeix més»

Comiat del curs 2020-21

Benvolgudes famílies, benvolguts alumnes,
Avui és l’últim dia lectiu d’aquest curs. Pel José Luis i per a mi mateix també és el nostre últim dia lectiu, en aquest cas, de la nostra carrera professional i com a membres de l’actual equip de direcció. Són molts anys… Llegeix més»

Dia 25 de juny

Benvolgudes i benvolguts,
El dia 25 de juny l’Institut farà treball telemàtic. Si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres l’atenció es farà per via telefònica al 937361670 o per mail a iesegara@xtec.cat
En cas de necessitat també estarem disponibles per videoconferència.

Geocaching

Divendres 28 de maig, el grup de 3r D vam assistir a una sortida realitzada pel nostre centre l’INS Ègara amb la col·laboració de FUPAR.
Per qui no ho sàpiga, FUPAR és una entitat del mercat social de Terrassa sense ànim de lucre que es va… Llegeix més»

Let’s clean up !

Properament es penjarà un vídeo de tota l’acció duta a terme.

L’acció de neteja es va dur a terme per 3 dels 4 tercers, ja que, malauradament, n’hi havia un de confinat. Ens acompanyarà també un grupet d’usuaris de PRODIS.
A les 11.30 es va sortir de… Llegeix més»