Geocaching

Divendres 28 de maig, el grup de 3r D vam assistir a una sortida realitzada pel nostre centre l’INS Ègara amb la col·laboració de FUPAR.
Per qui no ho sàpiga, FUPAR és una entitat del mercat social de Terrassa sense ànim de lucre que es va… Llegeix més»

Let’s clean up !

Properament es penjarà un vídeo de tota l’acció duta a terme.

L’acció de neteja es va dur a terme per 3 dels 4 tercers, ja que, malauradament, n’hi havia un de confinat. Ens acompanyarà també un grupet d’usuaris de PRODIS.
A les 11.30 es va sortir de… Llegeix més»

Caixes per a ratpenats al Canal Terrassa

Aquests 23 alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Ègara van construir a l’abril 4 caixes que serveixen de refugi per a ratpenats i les van col·locar a la Serra de Galliners. Un mes després, han de visitar-les i revisar-les i pintar el nom del centre… Llegeix més»

Taller de Parkour

Després de tant de temps treballant en aquest projecte i organitzant el taller de Parkour, per a nosaltres és una gran alegria veure com ha sortit de bé.
Primer de tot volem agrair a tots i totes els/les alumnes que han participat en aquest taller i… Llegeix més»

Projectes 1ESO D

Al segon trimestre, el grup de primer D també va presentar projectes interessants i variats, aquests en són alguns:
La Laura, la Telma i l’Ángel van fer una presentació sobre la història de l’animació i van preparar alguns exemples de ginys que s’han anat fent servir… Llegeix més»

Can Parellada té sang !

Estimades famílies, amics, veïns, conciutadans, MOLTES GRÀCIES !
L’alumnat de 3r d’ESO envia aquest correu per a informar-vos que s’aproxima el dia en el que podreu posar un gra de sorra a la comunitat contribuint amb una petita donació de sang. Hem estat organitzant, junt… Llegeix més»

Diplomes solidaris

Després de les tasques solidàries del primer trimestre, les entitats ens fan arribar diplomes reconeixent la implicació dels nostres alumnes i de la comunitat educativa de l’Ègara.

Taller de rèptils a primer d’ESO

El divendres 5 de febrer la natura va entrar a les aules de 1r d’ESO.
Els alumnes van fer un taller de rèptils i amfibis amb AULANATURA. Ho van fer per grups tutoria, cadascú a la seva aula per tal d’extremar les precaucions, evitant un excés… Llegeix més»

Campanya Shurikan Blau

Col·laboració amb la campanya Shurikan Blau.
L’objectiu:
“El càncer infantil és aleatori, imprevisible i ataca els més vulnerables. És una malaltia diferent del càncer d’adults. Pràcticament no s’investiga. L’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona s’ha embarcat en el repte de vèncer el càncer infantil a través de la… Llegeix més»