Inici de curs 2020-2021

Benvolguts familiars i alumnes,
El nou curs escolar és a punt de començar. El primer dia de classe serà el 14 de setembre. El primer dia hi haurà una entrada esglaonada amb els horaris següents:
8h BATXILLERAT i Primer d’ESO
8.15h Quart d’ESO
8.30h Tercer d’ESO
8.45h Segon d’ESO
La sortida… Llegeix més»

Campus Itaca

Els nostres alumnes de 3r ESO: l’Alexandra, l’Anna, el Dani, la Jenny i la Raquel, han viscut l’experiència del Campus ÍTACA. Com ja sabeu, Campus ÍTACA és un programa socioeducatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per la Fundació Autònoma Solidària… Llegeix més»

Tancament d’estiu

L’Institut romandrà tancat al públic a partir de demà, dia 21 de juliol, fins el proper dimarts dia 1 de setembre. Es seguirà informant dels plans d’obertura i de les novetats respecte l’afectació de la pandèmia al sistema educatiu mitjançant la web. També podeu fer… Llegeix més»

Final de curs

Benvolgudes famílies,
El curs s’ha acabat oficialment. Ha estat un final de curs diferent, i en certa manera trist. La pandèmia ens ha pres la presencialitat al centre, el poder trobar-nos per aprendre, per compartir temps amb el professorat i amb els amics. Ens ha pres… Llegeix més»

PUBLICACIÓ DEL BAREM DEFINITIU ORDENAT

Benvolgudes famílies,
Aquest és el barem definitiu ordenat. Atenció: al llarg d’aquests dies hem rebut diverses consultes sobre la columna Germans FIXEU-VOS que es refereix a si es sol·licita plaça per a dos (o més germans) en el mateix centre, ensenyament i curs (dos germans que… Llegeix més»

Finalistes premis Sant Jordi

Aquí teniu els finalistes dels premis de Sant Jordi d’aquest curs. Podeu  fer clic al símbol + per fer més gran el pdf. A l’interior podeu clicar a “Click here” per accedir als textos dels alumnes.

Preinscripció Batxillerat i Oferta Batxibac

Oberta la preinscripció a Batxillerat i Batxibac
Han de presentar la sol·licitud de preinscripció les persones que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO
Per més informació sobre el procediment:  https://agora.xtec.cat/iesegara/secretaria/preinscripcio-i-matricula/