Taller de Parkour

Després de tant de temps treballant en aquest projecte i organitzant el taller de Parkour, per a nosaltres és una gran alegria veure com ha sortit de bé.
Primer de tot volem agrair a tots i totes els/les alumnes que han participat en aquest taller i… Llegeix més»

Projectes 1ESO D

Al segon trimestre, el grup de primer D també va presentar projectes interessants i variats, aquests en són alguns:
La Laura, la Telma i l’Ángel van fer una presentació sobre la història de l’animació i van preparar alguns exemples de ginys que s’han anat fent servir… Llegeix més»

Can Parellada té sang !

Estimades famílies, amics, veïns, conciutadans, MOLTES GRÀCIES !
L’alumnat de 3r d’ESO envia aquest correu per a informar-vos que s’aproxima el dia en el que podreu posar un gra de sorra a la comunitat contribuint amb una petita donació de sang. Hem estat organitzant, junt… Llegeix més»

Diplomes solidaris

Després de les tasques solidàries del primer trimestre, les entitats ens fan arribar diplomes reconeixent la implicació dels nostres alumnes i de la comunitat educativa de l’Ègara.

Taller de rèptils a primer d’ESO

El divendres 5 de febrer la natura va entrar a les aules de 1r d’ESO.
Els alumnes van fer un taller de rèptils i amfibis amb AULANATURA. Ho van fer per grups tutoria, cadascú a la seva aula per tal d’extremar les precaucions, evitant un excés… Llegeix més»

Campanya Shurikan Blau

Col·laboració amb la campanya Shurikan Blau.
L’objectiu:
“El càncer infantil és aleatori, imprevisible i ataca els més vulnerables. És una malaltia diferent del càncer d’adults. Pràcticament no s’investiga. L’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona s’ha embarcat en el repte de vèncer el càncer infantil a través de la… Llegeix més»

Concurs de felicitacions

Els noms dels guanyadors són:
-1r ESO. Nadia Sánchez
-2n ESO. Geneva Dos Santos Gómez
-3r ESO. Judit Muñoz
-4rt ESO. Assia Khaddoumi
-1r batxi. Cristina Bernabé i Gala Guerrero
-2n batxi. Sara El Himli

Activitats CN a primer d’ESO

A ciències hem fet unes maquetes de diferents cèl·lules i el tema s’ha avaluat amb una presentació oral on també mostraven la maqueta. Van xalar molt fent la maqueta i han après força a l’hora de fer presentacions en grup.

Llegeix més»

Família invisible

Els alumnes de 3r d’ESO hem volgut tenir un detall amb les persones que passaran les festes hospitalitzades i ens hem adherit a una iniciativa promoguda per la Mútua de Terrassa i el CST anomenada Família Invisible.

Setmana Europea de Prevenció de Residus

La Comissió Projecte Natura, ha incentivat la participació del centre en la Setmana Europea de la prevenció de Residus amb la intenció de crear consciència social sobre la necessitat de viure en un món sostenible, a partir de reduir residus i canviar el comportament quotidià.… Llegeix més»