Institut online

Benvolgudes famílies i alumnes,
Com ja sabreu per les notícies l’estat d’alarma s’allarga com a mínim fins a finals del mes d’abril i amb ell el confinament i el tancament dels centres escolars. A partir del dia 14 d’abril comença el tercer trimestre. Des de l’institut… Llegeix més»

Suspensió de classes II

Benvolgudes famílies, estimats alumnes,
En primer lloc desitjar-vos que estigueu bé de salut. En segon lloc tornar-vos a dir que estem a la vostra disposició mitjançant els canals de comunicació online per atendre totes les qüestions o dubtes que, des del punt de vista escolar, us… Llegeix més»

Ajornament de la preinscripció.

• S’ajornen tots els tràmits relacionats amb la preinscripció i matrícula de l’alumnat dels diferentsensenyaments, en totes les etapes

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.
El Departament està treballant… Llegeix més»

Tasques orientatives

Benvolgudes famílies,
Tal com us vam informar, a causa de l’expansió del virus COVID-19, cal estar confinats, almenys fins el dia 27 de març inclós.  A manca d’instruccions més precises, l’estat actual és el tancament total dels centres educatius. Segons es desprèn d’algunes de les informacions,… Llegeix més»

Suspensió de classes

Benvolgudes famílies,
El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius… Llegeix més»

Mystery Skype

L’activitat es duu a terme a través d’internet, on mitjançant una videoconferència es posen en contacte amb altre institut d’un altre país. L’alumnat ha de fer un petit qüestionari en anglès, on les respostes possibles siguin sí o no, i amb les respostes obtingudes esbrinar… Llegeix més»

Audiovisuals a l’UAB

El dilluns 2 de març els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen l’assignatura optativa Cultura Audiovisual van visitar la Facultat de Ciències de la Comunicació a la UAB. A la sortida, a banda d’immiscuir-nos entre la multitud d’estudiants que visiten diariament aquest gran complex universitari,… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,
Us informem que la Jornada de Portes Obertes la farem el proper dilluns dia 9 de març. Hi haurà una primera xerrada a les 5 de la tarda i una segona a les 6.
La jornada de portes obertes de Batxillerat serà el proper dia… Llegeix més»

Sortida Microscopia

El divendres 20 de febrer els alumnes del Batxillerat Científic van visitar el Servei de Microscòpia de la UAB. Durant la visita, els van explicar els fonaments bàsics de les diferents microscòpies i les seves aplicacions a l’aula del Servei. Posteriorment, els van explicar les… Llegeix més»

Novetats a “Escriurem”