VAGA professorat 15 d’octubre

Benvolgudes i benvolguts,
Respecte la vaga convocada per demà us informem que hores d’ara no hi ha incidència i que per tant  les classes es faran amb normalitat.
Cordialment,
Jaume Cabanes

Segon autocar

Benvolgudes famílies
El Consell Comarcal ens informa que el divendres 18 de setembre van rebre l’autorització del Director dels Serveis Territorials d’Educació per posar en marxa un segon autobús.
 Calculen que si tot va bé, podran començar amb el segon autocar el dimarts 13 d’octubre.
Atès que els… Llegeix més»

IEDUCA-GEISOFT Sistema de Comunicació

Bon dia,
Tenim previst activar el sistema de comunicació IEDUCA-GEISOFT per les famílies al llarg d’aquest cap de setmana, fer proves durant la setmana vinent i explicar i resoldre dubtes a les reunions de famílies.
Entre avui i demà, al vostre correu electrònic, us ha d’arribar un… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs amb famílies

Les reunions seran telemàtiques. Des de l’equip de coordinació de nivell s’enviarà per correu un enllaç per a unir-se a la reunió. L’enllaç també el penjarem en aquest mateix article.
Calendari de reunions:
1r ESO
Dilluns 28 de setembre a les 18h
2n ESO
Dimarts 29 de setembre a les… Llegeix més»

Inici de curs 2020-2021

Benvolguts familiars i alumnes,
El nou curs escolar és a punt de començar. El primer dia de classe serà el 14 de setembre. El primer dia hi haurà una entrada esglaonada amb els horaris següents:
8h BATXILLERAT i Primer d’ESO
8.15h Quart d’ESO
8.30h Tercer d’ESO
8.45h Segon d’ESO
La sortida… Llegeix més»

Campus Itaca

Els nostres alumnes de 3r ESO: l’Alexandra, l’Anna, el Dani, la Jenny i la Raquel, han viscut l’experiència del Campus ÍTACA. Com ja sabeu, Campus ÍTACA és un programa socioeducatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per la Fundació Autònoma Solidària… Llegeix més»

Tancament d’estiu

L’Institut romandrà tancat al públic a partir de demà, dia 21 de juliol, fins el proper dimarts dia 1 de setembre. Es seguirà informant dels plans d’obertura i de les novetats respecte l’afectació de la pandèmia al sistema educatiu mitjançant la web. També podeu fer… Llegeix més»

Final de curs

Benvolgudes famílies,
El curs s’ha acabat oficialment. Ha estat un final de curs diferent, i en certa manera trist. La pandèmia ens ha pres la presencialitat al centre, el poder trobar-nos per aprendre, per compartir temps amb el professorat i amb els amics. Ens ha pres… Llegeix més»

PUBLICACIÓ DEL BAREM DEFINITIU ORDENAT

Benvolgudes famílies,
Aquest és el barem definitiu ordenat. Atenció: al llarg d’aquests dies hem rebut diverses consultes sobre la columna Germans FIXEU-VOS que es refereix a si es sol·licita plaça per a dos (o més germans) en el mateix centre, ensenyament i curs (dos germans que… Llegeix més»

Finalistes premis Sant Jordi

Aquí teniu els finalistes dels premis de Sant Jordi d’aquest curs. Podeu  fer clic al símbol + per fer més gran el pdf. A l’interior podeu clicar a “Click here” per accedir als textos dels alumnes.